AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Det er en fyr jeg har hatt en greie med som oppfører seg veldig rart. Det virker som at han oppfører seg dårlig med vilje, men jeg kan ikke skjønne hvorfor han skulle villet det. Det er i bunn og grunn en oppegående fyr. Det er egentlig ingen som vet hva dette kommer av. Det er ikke bare meg han har denne oppførselen imot. Vi som kjenner han bare tolker og kommer med teorier, men vi kommer ikke frem til hva greia er. Det er liksom ingen ting som komplimenterer den væremåten. Han gir ingen svar på det selv heller. Jeg syns dette er merkelig og lurer på om noen her kan føle noe/se noe rundt dette? Anonymkode: 3c0ac...3c4
CorvusCorax Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Du kommer jo ikke med noe informasjon. Hva gjør han som er dårlig oppførsel? 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 CorvusCorax skrev (4 minutter siden): Du kommer jo ikke med noe informasjon. Hva gjør han som er dårlig oppførsel? Jeg tenkte at hvis man kan se/har evner, så ser man jo det også utifra det jeg skriver. Anonymkode: 3c0ac...3c4
CorvusCorax Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenkte at hvis man kan se/har evner, så ser man jo det også utifra det jeg skriver. Anonymkode: 3c0ac...3c4 Ah, nei... beklager da kan jeg ikke hjelpe deg. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 CorvusCorax skrev (38 minutter siden): Ah, nei... beklager da kan jeg ikke hjelpe deg. Hvordan tenkte du at du kunne hjelpe da? Anonymkode: 3c0ac...3c4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er en fyr jeg har hatt en greie med som oppfører seg veldig rart. Det virker som at han oppfører seg dårlig med vilje, men jeg kan ikke skjønne hvorfor han skulle villet det. Det er i bunn og grunn en oppegående fyr. Det er egentlig ingen som vet hva dette kommer av. Det er ikke bare meg han har denne oppførselen imot. Vi som kjenner han bare tolker og kommer med teorier, men vi kommer ikke frem til hva greia er. Det er liksom ingen ting som komplimenterer den væremåten. Han gir ingen svar på det selv heller. Jeg syns dette er merkelig og lurer på om noen her kan føle noe/se noe rundt dette? Anonymkode: 3c0ac...3c4 Jeg prøver. Jeg fikk kortet "the fool " og "4 sverd" Når jeg tenker på det så virker det som at han vil være fri og frank og ikke være ansvarlig voksen. Han vil chille og tenke ut hva han vil for seg selv. Og så the fool som er en ung person som vil være fri og frank og ser mulighetene med det. Anonymkode: 67df2...989
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg prøver. Jeg fikk kortet "the fool " og "4 sverd" Når jeg tenker på det så virker det som at han vil være fri og frank og ikke være ansvarlig voksen. Han vil chille og tenke ut hva han vil for seg selv. Og så the fool som er en ung person som vil være fri og frank og ser mulighetene med det. Anonymkode: 67df2...989 Takk for svar! Det kan sikkert stemme det også, selvom han sier at det ikke er tilfelle. Men ikke det heller komplimenterer det han driver med. Anonymkode: 3c0ac...3c4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #10 Skrevet 25. april 2021 Jeg anbefaler å heller skrive litt mer informasjon sånn at du kan få hjelp/tips/råd fra noen som ikke bare gjetter helt vilt og kaller det magi. Anonymkode: 753f1...854 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #11 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 22.44): Jeg prøver. Jeg fikk kortet "the fool " og "4 sverd" Anonymkode: 67df2...989 Ikke for å legge meg borti, men denne kombinasjonen kunne jeg fort tolket dithen at vedkommende tar en (gjerne midlertidig) pause ifb. med en ny start - f.eks da en romanse - og gjenvinner krefter og/eller tenker over ting. Anonymkode: 4ec31...61c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #12 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg anbefaler å heller skrive litt mer informasjon sånn at du kan få hjelp/tips/råd fra noen som ikke bare gjetter helt vilt og kaller det magi. Anonymkode: 753f1...854 Hvis jeg gjør det, så blir det bare synsing. Ingen kan vite hva som er galt med han utifra å høre historien . Derfor prøver jeg dette. Anonymkode: 3c0ac...3c4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke for å legge meg borti, men denne kombinasjonen kunne jeg fort tolket dithen at vedkommende tar en (gjerne midlertidig) pause ifb. med en ny start - f.eks da en romanse - og gjenvinner krefter og/eller tenker over ting. Anonymkode: 4ec31...61c Jeg skjønte ikke helt dette. At han tar en pause fra folk for å tenke over ting? - ts. Anonymkode: 3c0ac...3c4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 On 4/24/2021 at 9:58 PM, AnonymBruker said: Hvordan tenkte du at du kunne hjelpe da? Anonymkode: 3c0ac...3c4 Råd, kanskje? Anonymkode: b20f3...ede 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Råd, kanskje? Anonymkode: b20f3...ede Jeg lover at om jeg skriver mer info om det, så er alle et like stort spørsmålstegn som meg og alle andre rundt han. Ingen på kg kan svare på det når ikke de som kjenner han kan. Derfor prøver jeg som sagt dette. Anonymkode: 3c0ac...3c4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønte ikke helt dette. At han tar en pause fra folk for å tenke over ting? - ts. Anonymkode: 3c0ac...3c4 Dette blir jo mest synsing, du bør heller spørre fyren selv. Tarot er komplisert. F.eks. kan The Fool symbolisere en ny begynnelse (i kjærligheten er det gjerne en flørt eller romanse av den lettere sorten), eller som ab over her sier: at man er fri og frank. Hvis four og swords dukker opp ved siden av, tolker i alle fall jeg det som at det er en brems hos fyren i forbindelse med en ny begynnelse med deg. At han kanskje ikke vil helt inn i noe nytt? Anonymkode: 4ec31...61c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette blir jo mest synsing, du bør heller spørre fyren selv. Tarot er komplisert. F.eks. kan The Fool symbolisere en ny begynnelse (i kjærligheten er det gjerne en flørt eller romanse av den lettere sorten), eller som ab over her sier: at man er fri og frank. Hvis four og swords dukker opp ved siden av, tolker i alle fall jeg det som at det er en brems hos fyren i forbindelse med en ny begynnelse med deg. At han kanskje ikke vil helt inn i noe nytt? Anonymkode: 4ec31...61c Å spørre fyren selv ja. Du tror ikke jeg har gjort det? Eller alle andre rundt han har gjort det? Virker ikke som han vet det selv engang. Det er ihvertfall 0 man får ut av det. Ja.. en brems av noe slag psykisk har jeg tenkt, men hvorfor skjønner jeg ikke. Det gjelder jo ikke bare i kjærlighetsforbindelser hos han at han har rar oppførsel. Anonymkode: 3c0ac...3c4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #18 Skrevet 26. april 2021 Hva er det som er rart med hans oppførsel. Du sier litt lite. Er han frekk og avvisende? vil han være alene? Anonymkode: 67df2...989
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #19 Skrevet 26. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det som er rart med hans oppførsel. Du sier litt lite. Er han frekk og avvisende? vil han være alene? Anonymkode: 67df2...989 Hvis du leser tråden aå finner du det ut. Jeg er ikke ute råd. Men klarsyn. Anonymkode: 3c0ac...3c4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2021 #20 Skrevet 26. april 2021 Jeg leser ikke en tredjeperson. Beklager Anonymkode: 44416...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå