AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 I følge kinsey rapporten har nærmere 40% av menn hatt en «homoseksuell» opplevelse som endte med orgasme. Rapporten er fra 40 tallets USA , men kan ikke se for meg store forandringer siden då. Her på forumet virker det som de fleste menn aaaldri har gjort noe seksuelt med det samme kjønn. Hva tenker dere ? Anonymkode: f057d...351
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Som tolvåringer når vi utforsket vår seksualitet gjorde vi det. Anonymkode: 60f7b...7e6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Jeg avsluttet slik lek året før jeg fikk orgasme, men det hadde ikke gjort meg noe å hatt slik erfaring i bagasjen. Hvordan det forholder seg statistisk, vet jeg ikke, siden det aldri har kommet opp som et samtaleemne i mine kretser. Ikke en gang som ungdom hørte jeg om gutter som hadde kommet i nærvær av hverandre. Anonymkode: da3db...c8b
Swing Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 40% synes jeg høres ut som et veldig høyt tall!!? Men jeg tenker at i land med kostskoler hvor man skiller på rene gutte/jente skoler vil kanskje en slik likekjønnet erfaring være mer utbredt? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Ts her. I følge kinsey er tallene relativt like blant by boere og landsboere . Rik som fattig Anonymkode: f057d...351
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I følge kinsey rapporten har nærmere 40% av menn hatt en «homoseksuell» opplevelse som endte med orgasme. Rapporten er fra 40 tallets USA , men kan ikke se for meg store forandringer siden då. Her på forumet virker det som de fleste menn aaaldri har gjort noe seksuelt med det samme kjønn. Hva tenker dere ? Anonymkode: f057d...351 Tenker at mye av det sikkert er lek i barndommen. Barn kan jo få orgasmer de òg. Anonymkode: 85951...fb6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #7 Skrevet 25. april 2021 40% på 40-tallet i amerika?? Å du mener det ikke har forandret seg mye til i dag? Først og fremst så spørr du på et norskt forum. Amerikanerne er et helt annet folk! Og det er 80 år siden!! alt har forandret seg!! Anonymkode: 8cf92...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå