AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Venter nr.2 om noen måneder og gruer meg til fødselen på grunn av forrige fødselen. Den endte i hastekeisersnitt pga veldig tette og veldig vonde rier, allerede før aktiv fødsel. Dette stresset babyen. Keisersnittet ble foretatt ca.ett døgn etter riene startet, og da var jeg fortsatt langt unna 10 cm. Jordmor sier at det dessverre er fare for at jeg får stormrier igjen, fordi dette kan være måten min kropp takler en fødsel på. Har noen av dere opplevd stormrier og veldig treg fremgang i fødselen, UTEN at det ble keisersnitt eller andre tiltak? Anonymkode: 616b9...855
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Jeg hadde Storm rier og treg fødsel, men fikk likevel føde vaginalt, akkurat på hårstået. Var min første, og siste fødsel. Anonymkode: 7cd13...236
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Jeg har opplevd stormrier i nesten et døgn. Det gikk fort først, men så stoppet det opp da jeg lå på 9 cm. Jeg brukte 6 timer fra 9 til 10 cm, og var alene stort sett hele tiden. I etterkant har jeg blitt innkalt til møter og samtaler på grunn av min vanskelige fødsel, men jeg har nektet å møte. Da jeg kom til 10 cm og skulle presse, skjedde det ingenting. Kroppen min var utslitt, og jeg fikk aldri barnet nedover selv om jeg presset alt jeg klarte i over en time. Barnet ble til slutt tatt med tang. Jeg skal aldri føde igjen. Anonymkode: c7fdf...995
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Jeg hadde stormrier og fødsel som holdt på å ende med keisersnitt i narkose første gang, men så gikk det plutselig veldig raskt på slutten og babyen kom ut. Det var imidlertid en relativt rask fødsel. Men jeg opplevde det ganske dramatisk selv da hjertelyden til babyen svingte og til tider ble svært lav. Andre fødsel startet rett på med stormrier. Jeg var veldig redd for formen til babyen, men lillesøster tålte riene og hjertelyden var flott. Denne fødselen gikk mye raskere enn den første, det var ca. 1,5 timer med rier. Anonymkode: 6651d...6bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå