Blueturtle Skrevet 25. april 2021 #21 Skrevet 25. april 2021 14 minutter siden, Floater said: Ehh... hva faen 😳 Jeg tar ikke en betinget godkjent vaksine med ettervirkninger man ikke vet før om flere år. Kan de heller ikke gå på matbutikken/skole ??? Matbutikker er åpne, med påbud om bruk av munnbind. Skoler er delvis åpnet for undervisning i skolelokalene og såvidt jeg vet ingen krav til test. Skal du benytte tjenester som frisør, hudpleie, massasje eller du vil besøke museer/ zoo / forlystelsessteder skal du ha Corona-pass, dvs kunne vise negativ test eller vaksinebevis.
Gjest Villfisker Skrevet 25. april 2021 #22 Skrevet 25. april 2021 Floater skrev (4 timer siden): Ehh... hva faen 😳 Jeg tar ikke en betinget godkjent vaksine med ettervirkninger man ikke vet før om flere år. Kan de heller ikke gå på matbutikken/skole ??? Enda en grunn til å ikke ta den etter min mening. Jo flere som tar den, jo mer gir folket fra seg friheten sin. Slik jeg ser det, er det de vaksinerte som ødelegger for alle, og ikke omvendt.
Edie Skrevet 27. april 2021 #23 Skrevet 27. april 2021 Ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. Edie, adm.
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. april 2021 #24 Skrevet 27. april 2021 brainstorm skrev (På 24.4.2021 den 17.35): Sånn sett er det kanskje bedre å fortsette som nå, at ingen får lov til noen ting. Det er i det minste mindre slitsomt. Jeg vet ikke. Jeg unner folk mer frihet, men ikke enda mer stress og styr. Jeg er glad for at vi ikke må ha vaksinepass for å komme til lege, frisør osv.
infectedsopp Skrevet 28. april 2021 #25 Skrevet 28. april 2021 Hvemsomhelst skrev (9 timer siden): Jeg vet ikke. Jeg unner folk mer frihet, men ikke enda mer stress og styr. Jeg er glad for at vi ikke må ha vaksinepass for å komme til lege, frisør osv. Det kommer en forenklet utgave av koronapasset i mai i Norge og først da får vi vite hva det skal brukes til mener jeg å ha lest. Jeg har en dårlig følelse på dette, ettersom Erna tidligerr har uttalt at et slikt pass er uaktuelt inne i landet Norge, mens plutselig nå har vinden snudd. Ser for meg det blir som Danmark, dessverre 2
Mekkapekka Skrevet 28. april 2021 #26 Skrevet 28. april 2021 Det er helt sykt hvordan absolutt ALT skal handle om smitte og corona... Ingenting annet betyr noe lenger. Er man så syndig å mene noe annet enn flertallet, nei da er man usolidarisk og egoistisk. Vi er jo i en PANDEMI må skjønne... Da skal vi godta ALT. I over 1 år har vi daglig blitt matet med smittetall og antall døde verden over. Flere regler og restriksjoner. Åpning, lukking og stenging. Forbud og påbud. Og nå dette coronapasset som mange tydeligvis synes er helt tipp topp... Jeg er spent på hvor vi er om et par år fra nå... 2
Tunique Skrevet 28. april 2021 Forfatter #27 Skrevet 28. april 2021 (endret) Mekkapekka skrev (44 minutter siden): Det er helt sykt hvordan absolutt ALT skal handle om smitte og corona... Ingenting annet betyr noe lenger. Er man så syndig å mene noe annet enn flertallet, nei da er man usolidarisk og egoistisk. Vi er jo i en PANDEMI må skjønne... Da skal vi godta ALT. I over 1 år har vi daglig blitt matet med smittetall og antall døde verden over. Flere regler og restriksjoner. Åpning, lukking og stenging. Forbud og påbud. Og nå dette coronapasset som mange tydeligvis synes er helt tipp topp... Jeg er spent på hvor vi er om et par år fra nå... Alt handler om Korona om dagen. Fryktbasert t vinkling fra massemediene hele tiden, sørger for at befolkningen er i fryktmodus og er lett tilbøyelige. Man kontrollerer bedre når befolkningen er i fryktmodus. Det eneste jeg frykter er tiltakene rundt koronaen. Er mye som jeg er redd for, men ikke korona! Endret 28. april 2021 av Tunique 3
Mekkapekka Skrevet 28. april 2021 #28 Skrevet 28. april 2021 Tunique skrev (3 minutter siden): Alt handler om Korona om dagen. Fryktbasert t vinkling fra massemediene hele tiden, sørger for at befolkningen er i fryktmodus og er lett tilbøyelige. Man kontrollerer bedre når befolkningen er i fryktmodus. Det eneste jeg frykter er tiltakene rundt koronaen. Er mye som jeg er redd for, men ikke korona! Enig. 3
Fremhevede innlegg