Gå til innhold

Mistet sjarmen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Takk Loislane

Dere andre ta brukerveiledingen i en annen tråd

Skrevet

og etter hva som er sagt, så jobbes det jo fremdeles med å få "mine svar" til å bli slik det var, så at den ikke fungerer nå kan være bra midlertidig.

Det ble ihvertfall sagt før sommern at de skulle se på dette og endre om det lot seg gjøre.

Skrevet
Jeg syns heller det bør være slik at man får fordeler etter så og så mange innlegg, og at man ikke går opp i innlegg i "ordlek"-forumet. På denne måten blir det oppfordret til deltagelse i debatt og det blir ikke like store skiller som slik det er nå.
Hvorfor skulle man ikke få fordeler av å skrive innlegg i ordleker? Alle bruker jo forummet forskjellig og mange ivrige debattanter har jammen en fortid på ordleker.
Skrevet

Sånn som det er nå ser jeg ikke noe problem med å få flere innlegg ved å poste i ordleker.

Men - hvis det nå skulle bli slik en annen gang, at man oppnår fordeler ved å ha så og så mange innlegg, så ville jeg se for meg at folk styrtet til ordleker og postet som gale for å nå fordelene.

Jeg er medlem i et annet, amerikansk forum som har akkurat samme oppsettet som dette, og det er slik det fungerer der. Pluss at det er en liten "donation"-knapp oppe i hjørnet og nå og da dukker det opp tråder hvor man blir oppfordret til å gi penger for at forumet skal få bli oppe og gå.

Skrevet

Du kunne tenke deg at bare de som skriver innlegg skulle ha fordeler og ikke alle de andre som også bruker forumet mye (leser)?

Jeg bruker mye mere tid på å lese innlegg enn på å skrive. Faktisk så skriver jeg veldig lite i forhold til hvor mange tråder jeg leser. Jeg er aktiv herinne og bruker av forumet selvom jeg ikke har så mange innlegg i debattene.

Gjest Madeline
Skrevet

Hvis det skulle blitt fordeler for den som skrev mange innlegg, så tror jeg det hadde blitt mange lettvinte og lite gjennomtenkte innlegg. Slik som svar med kun en smilies eller et ord eller to. Så jeg tror ikke det å gi de aktive skriverne ekstra fordeler er veien å gå.

Skrevet

Mitt innlegg var aldri ment negativt mot noen, og det håper jeg du forstår Trille. Jeg la frem et forslag etter hvordan det andre forumet er.

Skrevet

Jeg oppfattet ikke innlegget ditt som negativt mot noen, Riakath.

Men synes dere at forumet har mistet sjarmen fordi det ikke er gratis å blogge og ha bilder i innlegg og signatur, eller fordi forumet har endret utseende med alle disse signaturer og bilder. Vi er jo fortsatt de samme gamle brukere fra før omleggingen og vi skriver jo de samme innleggene som før.

Skrevet

Jeg syns at forumet har mistet sjarmen av mange grunner, både supermedlem-funksjonen og fordi forumet har skiftet utseende.

Skrevet

Det eneste jeg savner med det "gamle" forumet foreløpig er "Ubesvarte innlegg". Brukte den en del.

Ellers syns jeg det er med KG som med de fleste ting som endres; med en gang er det uvant og jeg tenker at "jammen var det bedre før", men etter hvert som det nye er "innarbeidet" husker jeg omtrent ikke hvordan det var tidligere. Bortsett fra det jeg savner. I dette tilfellet Ubesvarte innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...