Gå til innhold

Mistet sjarmen

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet
- og jeg synes fortsatt det er irriterende med store bilder i signatur - selv om jeg har vent meg mer til det.

Jevnt over er jeg fornøyd jeg. :)

Jeg har valgt bort å se signaturer.

Er stort sett fornøyd, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det nye forumet er greit jeg! :) En del ting var uvant i begynnelsen, men, nå er jeg vant med det.

Synes supermedlemskap er helt greit, det er jo ikke mange kronene det koster.

Jeg valgte å bli det mest p.g.a muligheten til å legge ut bilder. (Er litt sånn bildegal jeg :lol: )

Skrevet
og jeg synes fortsatt det er irriterende med store bilder i signatur - selv om jeg har vent meg mer til det.

Enig, det liker jeg ikke. Ser så rotete ut.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg er slett ikke enig i at KG har mistet sjarmen. Det tok litt tid å venne seg til nytt forum, men nå savner jeg ikke det gamle i det hele tatt. Fremdeles er det noen småting som må på plass, men jeg vet det jobbes med det så det blir nok bra. Dessuten er det flere funksjoner her enn i det gamle forumet. Hurtigsvar f.eks. er helt topp.

At vi har mulighet til å bli supermedlemmer synes jeg er helt greit. Da betaler vi noen kr for å få noen tilleggsfunksjoner. Det er jo ikke slik at vanlige medlemmer blir fratatt noen funskjoner. De har jo de samme mulighetene som før. Da må det være helt greit at noen kan velge å betale for litt ekstra når vi først bruker en god del tid her. At noen missliker bilde i signaturen er heller ikke noe problem så lenge dere har mulighet til å velge å ikke vise signaturen.

Skrevet
Det er jo ikke slik at vanlige medlemmer blir fratatt noen funskjoner.

Jo, for tenk... Vi kan ikke lenger bruke forumets egne smilies i signaturene våre. :tunge1:

Men det er ingen katastrofe, altså! ;)

Skrevet

Jeg er enig med trådstarter, jeg.

Syns ikke noe om denne supermedlem-funksjonen; jeg liker spesielt ikke at man må være det for å se et forum :overrasket: Jeg tenkte en stund på å bli supermedlem for å få meg en blogg, for det var en ting jeg virkelig hadde gledet meg til ved skifte av forum.

Men den tanken har jeg slått fra meg, ikke kan jeg bruke PayPal heller.

Jeg syns heller det bør være slik at man får fordeler etter så og så mange innlegg, og at man ikke går opp i innlegg i "ordlek"-forumet. På denne måten blir det oppfordret til deltagelse i debatt og det blir ikke like store skiller som slik det er nå.

Hvis folk vil støtte KG, så går det ann å gjøre det på andre måter. Hvis KG vil ha støtte, kan det gjøres med en tråd som oppfordrer folk til å støtte, det er ikke sjeldent det dukker opp på forum som trenger økonomisk støtte.

Gjest Madeline
Skrevet (endret)
ikke kan jeg bruke PayPal heller.

Du trenger ikke bruke PayPal. Du har også muligheten til å bruke nettbank. Det gjorde jeg.

Endret av Hannen
Gjest Madeline
Skrevet
Jeg har ikke kort, det er problemet.

Du trenger ikke kort. Men du må ha nettbank og en bankkonto. Jeg ville ikke bruke PayPal. Er litt pysete med å betale over nettet enda.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Hannen- dette skulle ikke være noen reklame tråd om hvordan bli supermedlem :forvirret:

Skrevet

Jeg syntes forumet er flott nå jeg, og har ikke planer om å bli supermedlem med det første. Det må bli hvis jeg vil ha blogg, noe jeg vurderer, får se om det blir til.

Skrevet

Ser ikke noen problemer med supermedlemskap, uten at jeg vurderer dette selv.

Det jeg derimot savner er "mine svar". Uten den funksjonen er ikke forum noe spennende, jeg orker å ikke memorisere hvilke innlegg jeg har svart på, for så å sjekke de senere.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Men siden Kvinneguiden nå i tilegg til reklamepenger også får penger av brukerne hvorfor får ikke moderatorene betalt?

Gjest Kari Trestakk
Skrevet

At man mottar penger fra supermedlemmer og har reklameinntekter betyr jo ikke nødvendigvis at det er flust med penger. Det koster nok en god del å drifte et såpass stor forum som dette, og Hege er jo ansatt for ikke så lenge siden.

Skrevet
Ser ikke noen problemer med supermedlemskap, uten at jeg vurderer dette selv.

Det jeg derimot savner er "mine svar". Uten den funksjonen er ikke forum noe spennende, jeg orker å ikke memorisere hvilke innlegg jeg har svart på, for så å sjekke de senere.

.. en liten avsporing - men du kan se hvilke tråder du har svart i- når du er inne i de forskjellige forumene - på det lille "hvite merket" på kufferten.

Skrevet
.. en liten avsporing - men du kan se hvilke tråder du har svart i- når du er inne i de forskjellige forumene - på det lille "hvite merket" på kufferten.

Joda..og jeg vet at man kan forandre litt på linken i mine svar, men det blir ikke det samme. Man må uansett innom en haug med tråder og forum for å se om det er svar. Hvem skulle trodd at den funksjonen hadde så mye å si for meg..

Skrevet

Jeg er helt enig .. savner også den funksjonen veldig - og venter på at den kommer (men det hjalp hvertfall litt da jeg fant ut av merkene på kufferten.)

Skrevet

Fighter: Mulig du bruker funksjonen "nye innlegg", da synes de ikke...men gå f.eks. inn i et forumrom du vet du har svart på innlegg...så ser du det er hvitt kofferthjørne på de innleggene du har besvart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...