AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Jeg skriver dette innlegget anonymt i frykt for å bli gjenkjent. Jeg har tidligere vært sammen med en asiatisk dame. Hun var en nydelig dame sålenge forholdet varte. Etter at forholdet var slutt, så var jeg på tinder og var på jakt etter kjærligheten. I den forbindelse har jeg vært på date ei fra Norge. Vi har det fint sammen enn så lenge. Nå ønsker hun at vi flytter sammen. Det virker som hun har fordommer mot innvandrere generelt, spesielt menn som har hatt asiatisk dame. Jeg har ikke fortalt henne at jeg var sammen med asiatisk dame fra før. Burde jeg fortelle henne det? Anonymkode: 9c14a...ec8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skriver dette innlegget anonymt i frykt for å bli gjenkjent. Jeg har tidligere vært sammen med en asiatisk dame. Hun var en nydelig dame sålenge forholdet varte. Etter at forholdet var slutt, så var jeg på tinder og var på jakt etter kjærligheten. I den forbindelse har jeg vært på date ei fra Norge. Vi har det fint sammen enn så lenge. Nå ønsker hun at vi flytter sammen. Det virker som hun har fordommer mot innvandrere generelt, spesielt menn som har hatt asiatisk dame. Jeg har ikke fortalt henne at jeg var sammen med asiatisk dame fra før. Burde jeg fortelle henne det? Anonymkode: 9c14a...ec8 Jeg har et annet spørsmål. Hvorfor vil du være sammen med en rasist? Anonymkode: 9ddbc...b1e 16
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Ville du date en som var gift med asiatisk dame? Jeg dater ikke folk som er gift. Anonymkode: 8cf5f...0ca 18
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har et annet spørsmål. Hvorfor vil du være sammen med en rasist? Anonymkode: 9ddbc...b1e Det er fordi jeg forbinder ikke fordommer med rasisme. Anonymkode: 9c14a...ec8 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville du date en som var gift med asiatisk dame? Jeg dater ikke folk som er gift. Anonymkode: 8cf5f...0ca Legg merke til "var" gift, noe som betyr at jeg er IKKE gift nå. Anonymkode: 9c14a...ec8 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 Hun har sikkert ikke fordommer mot asiatere? Håper jeg.... kanskje mer fordommer mot de som drar til Asia og «kjøper» seg en kone. For de har jeg også fordommer mot. Hadde jeg møtt en mann som hadde hatt Asiatisk kone, møtt henne på en vanlig måte, hatt et fint forhold... hadde jeg ikke tenkt noe over hvor hun var fra Anonymkode: 0c6ab...ada 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville du date en som var gift med asiatisk dame? Jeg dater ikke folk som er gift. Anonymkode: 8cf5f...0ca Du skrev det selv.... VAR.... Anonymkode: 0c6ab...ada
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Ærlighet varer som regel lengst. Ta sjansen og fortell. Lykke til. Om det ender med brudd, så er det bedre før dere flytter sammen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg skriver dette innlegget anonymt i frykt for å bli gjenkjent. Jeg har tidligere vært sammen med en asiatisk dame. Hun var en nydelig dame sålenge forholdet varte. Etter at forholdet var slutt, så var jeg på tinder og var på jakt etter kjærligheten. I den forbindelse har jeg vært på date ei fra Norge. Vi har det fint sammen enn så lenge. Nå ønsker hun at vi flytter sammen. Det virker som hun har fordommer mot innvandrere generelt, spesielt menn som har hatt asiatisk dame. Jeg har ikke fortalt henne at jeg var sammen med asiatisk dame fra før. Burde jeg fortelle henne det? Anonymkode: 9c14a...ec8 Jeg hadde ikke hatt problemer med at du har hatt en asiatisk dame tidligere. Hvorfor i all verden skulle jeg bry meg om det? Anonymkode: bb80c...7f1 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har sikkert ikke fordommer mot asiatere? Håper jeg.... kanskje mer fordommer mot de som drar til Asia og «kjøper» seg en kone. For de har jeg også fordommer mot. Hadde jeg møtt en mann som hadde hatt Asiatisk kone, møtt henne på en vanlig måte, hatt et fint forhold... hadde jeg ikke tenkt noe over hvor hun var fra Anonymkode: 0c6ab...ada Du er inne på temaet. Burde jeg fortelle henne det, eller er det best at jeg la vær? Anonymkode: 9c14a...ec8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er fordi jeg forbinder ikke fordommer med rasisme. Anonymkode: 9c14a...ec8 Ok. Hvorfor vil du date ei med slike fordommer? Anonymkode: 9ddbc...b1e 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er inne på temaet. Burde jeg fortelle henne det, eller er det best at jeg la vær? Anonymkode: 9c14a...ec8 Om jeg er inne på tema, så burde du fortelle henne, så kan hun velge selv om hun vil dele livet med en mann med sånne holdninger. Anonymkode: 0c6ab...ada 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Legg merke til "var" gift, noe som betyr at jeg er IKKE gift nå. Anonymkode: 9c14a...ec8 Du skulle heller skrevet "har vært" gift. Da hadde det ikke blitt misforstått. Anonymkode: c0186...20d 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #14 Skrevet 24. april 2021 Hvemsomhelst skrev (1 minutt siden): Ærlighet varer som regel lengst. Ta sjansen og fortell. Lykke til. Om det ender med brudd, så er det bedre før dere flytter sammen. Jeg har i lengre perioder slitt veldig med ensomhet. Derfor også med kjærligheten. Nå har jeg endelig fått en dame som faktisk liker meg for den jeg er. Utfordringen er bare dette. Anonymkode: 9c14a...ec8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #15 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skulle heller skrevet "har vært" gift. Da hadde det ikke blitt misforstått. Anonymkode: c0186...20d Ok. Beklager skrivefeilen. Anonymkode: 9c14a...ec8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #16 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om jeg er inne på tema, så burde du fortelle henne, så kan hun velge selv om hun vil dele livet med en mann med sånne holdninger. Anonymkode: 0c6ab...ada For å sette det i perspektiv, så stemmer hun ikke på FRP. Hun er selv medlem i et politisk parti og de holdningene du har henger ikke sammen partiet. Jeg vurderer faktisk om la være å fortelle henne dette, så varer forholdet sålenge det gjør. Hun har faktisk ikke krav på vite hvem mine tidligere partnere har vært. Anonymkode: 9c14a...ec8
Zooey Skrevet 24. april 2021 #17 Skrevet 24. april 2021 Du må så klart fortelle henne det og hvis hun har "fordommer" så bør du utfordre de. Det er ikke greit med fordommer basert på stereotypier. Høres ut som hun har godt av å høre det uansett. 3
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har i lengre perioder slitt veldig med ensomhet. Derfor også med kjærligheten. Nå har jeg endelig fått en dame som faktisk liker meg for den jeg er. Utfordringen er bare dette. Anonymkode: 9c14a...ec8 Skjønner at det er vanskelig, men det blir ikke lettere om du venter. Kjæresten vil sikkert være glad for at du er åpen og ærlig. Da blir det lettere å stole på deg ellers også.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #19 Skrevet 24. april 2021 Zooey skrev (Akkurat nå): Du må så klart fortelle henne det og hvis hun har "fordommer" så bør du utfordre de. Det er ikke greit med fordommer basert på stereotypier. Høres ut som hun har godt av å høre det uansett. Jeg er helt enig, men jeg har mye og tape på dette. Jeg har i lengre periode slitt med ensomhet og derfor også kjærligheten. Det er ikke sikkert jeg vil jeg få en dame igjen med det første. Derfor er det greit for at hun har fordommer mot disse, selvom jeg er en av dem. Anonymkode: 9c14a...ec8
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #20 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du skulle heller skrevet "har vært" gift. Da hadde det ikke blitt misforstått. Anonymkode: c0186...20d *hadde vært 😜 Anonymkode: 9ddbc...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå