Gjest ABM Skrevet 24. april 2021 #1 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg synes det er alt for mye negativitet og skittkasting her på forumet ...kunne tenkt meg et forum der medlemmene bygde hverandre opp isteden for å trykke ned.. Derfor vil jeg nå gi alle som vil skrive i denne tråden 3 virituelle roser de kan gi til de kg-brukerne de liker best... Du trenger ikke gi alle rosene, men altså ikke flere enn 3, i tillegg er jeg NULL interresert i hvem du ikke liker! Hvis alle holder seg i skinnet kan dette bli morsomt og forhåpentligvis lar moderatorene tråden gå..ok?? Jeg først, første rosen gir jeg til ravnedama vår, CorvousCorax...denne frøkna kan drepe en bruker med 1 setning, meen noen ganger skinner lyset gjennom rustningen...og da ser jeg en snill og omtenksom frøken inni der:) Neste til visdommens gudinne, Bente1234, denne har du fortjent! og den siste til Bamseklemmer( hadde det ikke vært for mine høyst dominerende Y-kromosmer...tror jeg jaggu du hadde tatt 1ste. plassen:)) Så deres tur, vi begrenser oss til 5 morsomme innlegg om anonyme brukere. Ok? vær tøff nå og skriv med hjertet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2021 #2 Del Skrevet 24. april 2021 @SoWhat? @Sirisiri10 @Moondance @SVK @Trolltunge@Rainstorm@Catalina Culès Det er mange fine forumbrukere her, men disse er noen av de jeg har et ekstra godt øye med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. april 2021 #3 Del Skrevet 24. april 2021 Gjenferdet skrev (1 time siden): @SoWhat? @Sirisiri10 @Moondance @SVK @Trolltunge@Rainstorm@Catalina Culès Det er mange fine forumbrukere her, men disse er noen av de jeg har et ekstra godt øye med. Så hyggelig, det setter jeg stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Del Skrevet 24. april 2021 Jeg digger @Robert Kochinne på coronaforumet. Anonymkode: afca8...547 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 24. april 2021 #5 Del Skrevet 24. april 2021 ABM skrev (4 timer siden): Jeg først, første rosen gir jeg til ravnedama vår, CorvousCorax...denne frøkna kan drepe en bruker med 1 setning, meen noen ganger skinner lyset gjennom rustningen...og da ser jeg en snill og omtenksom frøken inni der:) 🙈 Nå ble jeg litt flau. Men takk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Del Skrevet 24. april 2021 Den eneste som ikke er helt ute og kjøre er Stan. Anonymkode: 37db3...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 24. april 2021 #7 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg digger @Robert Kochinne på coronaforumet. Anonymkode: afca8...547 Signerer denne. Setter pris på missLucy sine bidrag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #8 Del Skrevet 24. april 2021 Dette er jo nærmest en blåkopi av den "elite"-tråden. Anonymkode: c2a2d...e72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Del Skrevet 24. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg digger @Robert Kochinne på coronaforumet. Anonymkode: afca8...547 Samme si, han skal ha ros for innsatsen han gjør, selv om det er som å stange hodet i en betongvegg til tider der inne. Saklig og gode argumenter, han må være en tålmodig mann! Anonymkode: fa7d2...ea9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Del Skrevet 24. april 2021 Det finnes en annen tråd som heter Dagens Rose. ☺ Anonymkode: 803dd...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulven Skrevet 24. april 2021 #11 Del Skrevet 24. april 2021 @Robert Kochfår en rose fordi han driver uttrettelig folkeopplysning inne på coronaforumet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 24. april 2021 #12 Del Skrevet 24. april 2021 4 hours ago, Gjenferdet said: @SoWhat? @Sirisiri10 @Moondance @SVK @Trolltunge@Rainstorm@Catalina Culès Det er mange fine forumbrukere her, men disse er noen av de jeg har et ekstra godt øye med. Tusen takk! Synes du er en viktig stemme på Kvinneguiden og jeg er enig i at alle brukerne du lister opp er supre brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #13 Del Skrevet 24. april 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det finnes en annen tråd som heter Dagens Rose. ☺ Anonymkode: 803dd...35f Hvilken tråd er det? Deles det ut rose hver dag? Anonymkode: cd8a3...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 24. april 2021 #14 Del Skrevet 24. april 2021 @Bamseklemmer Fordi han som regel har noe fint å si. Virker som en fin fyr. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #15 Del Skrevet 24. april 2021 No diablo, Stan, Leo, den nakne gartner, og Daryl dixon (beklager er nok noen skrivefeil her) De er alltid hyggelige og gir hjelpsomme svar. Anonymkode: 5b47e...b94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 24. april 2021 #16 Del Skrevet 24. april 2021 (endret) @Trolltunge Så mye klokt, sympatisk og ærlig har jeg aldri sett på ett slikt forum. Endret 24. april 2021 av moroklompen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #17 Del Skrevet 24. april 2021 politikk-biten av forumet hadde ikke vært den samme uten @PeeWee. Anonymkode: bd8e8...ddc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #18 Del Skrevet 24. april 2021 @Rant og @Drizzt Anonymkode: 937e0...85f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 24. april 2021 #19 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): @Rant og @Drizzt Anonymkode: 937e0...85f Tusen takk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #20 Del Skrevet 24. april 2021 Ulven skrev (2 timer siden): @Robert Kochfår en rose fordi han driver uttrettelig folkeopplysning inne på coronaforumet. Du har trøsta meg når jeg var frustrert engang ❤️ snille ulven! Anonymkode: d0948...66d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå