AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #21 Del Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da jeg og samboeren bodde i en leilighet, og bare vi to. var vi superfornøyde med vår kombinert vaskemaskin/tørketrommel fra Indesit. Det som var spesielt med vår maskin, og det jeg vet ikke alle kombinerte har, er at det gikk an å sette på tørk som selvstendig program. Eller, stoppe mellom vask og tørk. Vi tørket stortsett bare sengetøy og håndklær og det funket som bare det. Tror vi hadde den i 5 år. men 3-4 måneder etter at vi fikk baby, kjøpte vi separate vaskemaskin og tørketrommel, da ble det så mye vask. 🙈 Anonymkode: 96886...1d3 Er ikke det vanlig? Så vidt jeg husker fra 2 år tilbake, så var det ingen av dem som ikke hadde muligheten til å bare bruke den til tørk, eller bare til vask. (Mange er jo laget slik at en full vaskemaskin delvis må tømmes før den tørkes.) Full vask og tørk i ett kan egentlig bare brukes på "halvfull" maskin. Anonymkode: a3206...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #22 Del Skrevet 24. april 2021 De fremdeles ikke gode! Anonymkode: 33d12...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #23 Del Skrevet 25. april 2021 Tulling skrev (22 timer siden): Har en bosch som er litt over ett år gammel. Syns ikke den bruker voldsomt mye lengre tid. MEN! Den har IKKE lofilter ! den spyr ut alt sammen med vannet. Har dyr, så det vil over tid uansett komme med en del hår. Må åpne luka med noen måneders mellomrom for å fjerne ansamling av hår. Ikke spesielt bra for avløp heller.... Første og siste gang med tørk uten lofilter. Hvis man har kort hår selv, og ingen dyr i huset er de sikkert like bra som vanlig. Hvis det er noe rart med tørkingen, er det sannsynligvis fordi det er hår/lo som må fjernes manuelt ved å åpne luka. Har vasket dunejaker, ull, osv med spesialprogrammene, veldig fornøyd sånsett. Bare ekstremt irriterende vedlikehold når man først må åpne driten. Hvilken luke er det du mener? Er det den lille nede til høyre som er lofilteret som alle vaskemaskiner har? Anonymkode: f5067...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 25. april 2021 #24 Del Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken luke er det du mener? Er det den lille nede til høyre som er lofilteret som alle vaskemaskiner har? Anonymkode: f5067...195 Luken til tømme/avløpspumpen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2021 #25 Del Skrevet 30. april 2021 AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 16.26): Jeg vet at for en del år siden var de kombinerte vaskemaskin/tørketrommel ikke spesielt gode. Vet ikke om de vasket bra, men tørketrommel funksjonen var vel ikke all verden. Jeg lurer på om noen har erfaring med nyere modeller? På grunn av ny leilighet og plassmangel hadde en kombinert maskin vært ideelt. Enpersonshusholdning. Og om noen har tips til konkrete maskiner hadde jeg blitt kjempeglad. Anonymkode: dabfb...6d2 Det du skal vite er at det ikke blir det samme som en tørketrommel. De bruker lang tid. Vi har en toppmodell til 15000 og den bruker lang tid syns vi. Vi ønsket ikke å ha vaskesøyle for å få mer luft på badet. Fungere helt greit men vit at det ikke er det samme som en tørketrommel som du kanskje er vant med. Anonymkode: 1b407...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå