Gå til innhold

Hvor stor andel av mødre er livredd for farskapstester?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere en stor andel av mødre ville blitt avslørt av farskapstester, at de har lurt en uskyldig mann til å betale for avkommet sitt?

Anonymkode: 19960...08c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle har et søskenbarn i gjøvik

Anonymkode: 4ff8c...cfa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stor andel? Nei. 

Anonymkode: 4a588...10d

• Liker 15
Skrevet

:ler: Nei, det tror jeg ikke. Er nok ytterst få som gjør det.

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Tror dere en stor andel av mødre ville blitt avslørt av farskapstester, at de har lurt en uskyldig mann til å betale for avkommet sitt?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Nei 😆 

Anonymkode: 2f4a3...d4b

AnonymBruker
Skrevet

Nope, en en knapp liten promille kanskje. 

Anonymkode: f96f9...03c

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror, og håper, at det er svært, svært få som lurer noen til å tro at de er far til barn som ikke egentlig er deres. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Alle har et søskenbarn i gjøvik

Anonymkode: 4ff8c...cfa

På Gjøvik heter det i sangen.

Anonymkode: 7124a...b9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Tror du, ts?

Anonymkode: 0e238...c5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 0e3ad...944

Skrevet

Ryddet for avsporing.

Chantielle mod.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Konklusjon: Rundt én prosent av alle barn har en annen biologisk far. Legger vi til en god feilmargin, er andelen maksimum to prosent

https://forskning.no/samfunn-barn-og-ungdom-dna/far-er-nesten-alltid-barnets-biologiske-pappa/426285

Anonymkode: aa302...0b0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

JA

Anonymkode: 499d1...74f

Skrevet

Det synes jeg skulle blitt gjort i starten - etter fødsel. Særlig om far er kortvarig date eller ONS. Så får man det svart på hvitt på fødselsattesten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Konklusjon: Rundt én prosent av alle barn har en annen biologisk far. Legger vi til en god feilmargin, er andelen maksimum to prosent

https://forskning.no/samfunn-barn-og-ungdom-dna/far-er-nesten-alltid-barnets-biologiske-pappa/426285

Anonymkode: aa302...0b0

Og av dem igjen er det nok få mødre som går og VET at barnet har en annen far. 

Anonymkode: c99e1...8d8

AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Det synes jeg skulle blitt gjort i starten - etter fødsel. Særlig om far er kortvarig date eller ONS. Så får man det svart på hvitt på fødselsattesten. 

Det har man da all mulighet til.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har man da all mulighet til.

Tror ikke de gjøre det automatisk. Det er vel noe man må etterspørre regner jeg med. 

Skrevet

Skulle vært obligatorisk da barnet blir født å ta en test. 

Naboen min oppdaget at han ikke var far til barnet da barnet var 11 år. Da hadde han først betalt bidrag i noen år, så flyttet barnet hjem til han. Moren til barnet var en svært ustabil person som plutselig en dag ville ha barnet tilbake og krevde test. Da måtte han pent gi fra seg barnet selv om barnet ikke ville til mor. Det var skikkelig hjerteskjærende å se da de pakket tingene til barnet og dro avgårde.

Naboen fikk heller ikke lov å ha kontakt med barnet lenger, men heldigvis fikk dette barnet mobil og kunne fint ringe og snakke med «faren» sin. De møttes også i smug.

Nå idag er dette barnet voksent og har fått eget barn, så nå har de god kontakt og naboen omtaler barnet som sønn og at han er bestefar til den lille.

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...