Gå til innhold

Kommer jeg noen vei med å anmelde dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tre ganger på rad har jeg blitt oppsøkt av en person jeg ikke kjenner men som bor i nabolaget mitt, og blitt befølt og "dasket" på brystene. Er snakk om at han har stukket hendene under klærne mine. Jeg har adresse på vedkommende. Kommer jeg noen vei med å anmelde dette?

Anonymkode: 14a86...98e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville amneldt han for overgrep uansett om du kommer noen vei med det eller ikke. 

Anonymkode: 58b86...8b4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er det ingen som kan vite.

Anonymkode: 72ecd...a73

Skrevet

Vanskelig å si, men du bør gjøre det. Sannsynligvis gjør han det med flere og da blir saken sterkere. 

Men hvordan skjer dette? Kommer han bare bort på gata? 

• Liker 2
Skrevet

Ja, og gjør de ingenting første gangen, så fortsetter du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må annmelde Tre ganger er for mye til å være "ingenting". Dette er noe han gjør bevisst. For en ekkel fyr. Det kan hende han har planer om å voldta deg, ikke for å skremme deg. Men han har helt tydelig fantasier om deg. Han har ingen rett til å bare ta på deg som han vil. Min venninne opplevde noe lignende og det viste seg at han var kjent for å voldta kvinner i den gamle byen han bodde i. Du må gå til politiet med dette.

Anonymkode: de797...747

• Liker 2
Skrevet

I all verden. Så utrolig ekkelt. Ja, anmeld. Og løp unna han neste gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I hvilken landsdel er dette og hvor gammel er han? 

Anonymkode: 5630e...18d

AnonymBruker
Skrevet

Anmeld og fortelle alle hissige folk du kjenner 

Anonymkode: 77354...7d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tre ganger på rad har jeg blitt oppsøkt av en person jeg ikke kjenner men som bor i nabolaget mitt, og blitt befølt og "dasket" på brystene. Er snakk om at han har stukket hendene under klærne mine. Jeg har adresse på vedkommende. Kommer jeg noen vei med å anmelde dette?

Anonymkode: 14a86...98e

Kommer personen hjem til deg? Hvis det, så er det en bevist og planlagt handling. Han utsetter deg også for ubehag der du kanskje ikke klarer å rømme fra?

Dette må anmeldes sånn at du slipper disse ubehagelige opplevelsene. Har han gjort det tre ganger allerede, så kommer han ikke til å slutte. Anmeld. 

Anonymkode: a395f...a1c

AnonymBruker
Skrevet

Du bør også legge inn frykt for corona, da vil politiet prioritere saken. 

Anonymkode: 98444...de5

AnonymBruker
Skrevet

Lurer også på landsdel. Ble befølt av en ekling en gang helt uten forvarsel. Han ville så gjerne ha sex med meg 🙄

Anonymkode: 2ad73...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...