Gjest kaisa Skrevet 30. september 2002 #1 Skrevet 30. september 2002 HEI! Har fått cambridge kuren i hus.2 for å være nøyaktig.MEN,jeg nevnte dette for aromaterapauten min,og hun satte øreakupunktur på meg.Bittelita nål i hvert øre.Så 2 tabletter m/krom om morgenen 1/2t før mat. Zink (flytende par ml.) midt på dagen 1/2t før mat. og Magnesium før jeg går å legger meg.Folk som kjenner meg sier jeg er blitt tynnere i ansiktet og det bare etter 1 1/2 uke.Så vi får se hva vekten sier om ei uke,da skal jeg kontrollere nålene.Så jeg venter med kuren. Skal ikke spise poteter eller hvitt brød.
*Lillian* Skrevet 30. september 2002 #2 Skrevet 30. september 2002 OJ! :o Lykke til sier jeg bare, men jeg tror nå jeg ville valgt andre metoder enn å drikke masse ekkelt pulver og knaske tabletter hele dagen.. Også attpåtil stikke nåler i seg; - FRIVILLIG!!! Nei, tror jeg tar meg en joggetur isteden, jeg... :blunke: Lykke til, håper det hjelper for deg iallfall.
Gjest Kaisa Skrevet 3. oktober 2002 #3 Skrevet 3. oktober 2002 JEG har ikke benyttet pulveret i det heletatt om du leser innlegget mitt rett.Kun det at jeg tar "vitamiv/mineraler" som kroppen selvfølgelig har fra før og,å via kosthold.JEG MÅ SPISE forde at det skal jobbes med innabords.Ellers er det ikke vits i.Øreakupunkturen kjennes ikke i det heletatt (er redd sprøyter,de kjennes).Og når en sliter med kiloene,ikke kan jogge p.g.a. helsen ei heller trenings studio p.g.a. prolaps og brudd i ryggen,ja da kan en vel ta imot et råd på godt eller vondt og prøve.Selvfølgelig er vi forskjellige og reagere forskjellig.Noen tar Fat Grabbers, Tonalin osv, og sier det er til hjelp.På meg funker ikke det i det heletatt.Men uskyldig mineral/vitaminer,er bedre enn pulver,tror du ikke! Går jeg ned i vekt av det,så er det bedre enn cambridgen selvfølgelig og lett og holde vedlike. Det var bare et "tips" fra meg til kanskje noen andre som vil prøve.Jeg betaler for øreakupunkturen 150.- OG bestemmer selv hvor lenge jeg vil ha den.Og venninda mi sluttet faktisk og røyke etter øreakup. etter 3 uker.Så det er ikke bare "slanking".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå