Gå til innhold

Hvilket folkeslag synes du er penest? Balkan eller Slavisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå spør jeg DEG om hva DU synes. Kun folk fra balkan og slaviske folk. Hvem er penest og hvorfor?? 

Jeg er Balkan!! ❤️ Får ofte høre at jeg har en sjelden skjønnet (jeg er ikke selvopptatt). Ser godt selv at vi i balkan har en sjelden skjønnhet :) Jeg snakket med en mann som mente slaviske har mer sjelden skjønnhet enn vi fra balkan. Han sa at slaviske kvinner har en helt egen unik skjønnhet. Dette er jeg vandt med at menn sier om oss fra balkan. Hva mener dere?

Anonymkode: eb7ea...e94

Videoannonse
Annonse
Gjest RehabilitertIncel
Skrevet

Har en greie for afrikanske kvinner jeg

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke det er noen slående og blendende vakre kvinner eller menn fra hverken Balkan eller slavisk. 

Anonymkode: a856c...d65

• Liker 7
Skrevet

Eeeh...ser ikke forskjellen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Smaken er som baken, delt i to. Jeg ser ikke forskjell.

Anonymkode: 1b4a2...280

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med disse trådene som skal sette befolkningsgrupper sitt utseende opp mot hverandre? 

Folk har forskjellige preferanser. Det finnes folk av alle grader i alle befolkninger. Du virker veldig selvopptatt. Selv ser jeg ingen forskjell, og har ikke møtt noen jeg vil påstå har en unik skjønnhet. Unik er gjerne en måte å si noe fint om noe som generelt ikke blir sett på som pent. Som en unik nese :)

Folk sier hyggelige ting for å flirte også. Det trenger ikke å bety noe. 

Jeg ble gift med en mann fra utlandet og han synes jeg har en helt spesiell skjønnhet og utstråling. Det betyr ikke noe mer enn at han synes det. Det sier ingenting om nordmenn sitt utseende. Og i allefall ikke om vi er penere enn svensker. 

Anonymkode: b9d9c...022

AnonymBruker
Skrevet

Balkan er jo en smeltedigel av forskjellige folkeslag....

Anonymkode: 65908...c37

AnonymBruker
Skrevet

Små firkantete ansikt med store neser 

Selv har jeg baltiske aner 

sånn generelt synes jeg ikke et helt folkeslag er tiltrekkende

Anonymkode: e80a6...781

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spesielt tiltrekkende, snarere tvert i mot. 

Anonymkode: a5d0a...09f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke forskjell. Synes det store flertallet av dere er mindre pene og synes i grunn på generelt grunnlag typisk nordisk utseende med blondt hår og blå øyne er det eneste pene. Ser jeg f eks en pen brunette, tenker jeg alltid at hun hadde vært enda penere med blå øyne.

Men selvsagt, det finnes vakre eksempler av alle raser.

Anonymkode: ecb65...f28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som med alle andre folkeslag: Veldig mange pene, og veldig mange ikke-så-pene. Jeg har en greie for jenter fra latin-amerika og øst-europa  😅

Anonymkode: 2015b...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen, men om jeg måtte velge, så slavisk. Begge grupper har grove trekk, med stikkende øyner, store neser, blass øyefarge.
Skandinaviske trekk renere. Ikke de store neser og klarere blå øyefarge. 

Anonymkode: 246da...53a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ingen, men om jeg måtte velge, så slavisk. Begge grupper har grove trekk, med stikkende øyner, store neser, blass øyefarge.
Skandinaviske trekk renere. Ikke de store neser og klarere blå øyefarge. 

Anonymkode: 246da...53a

Dette stemmer jo ikke. 

Anonymkode: c7a01...0fd

AnonymBruker
Skrevet

Når er det jo mange slaviske folk fra Balkan da, serbere, kroater, bosnijakker, makedonere, slovenere. montenegrinere og bulgarere er slaviske folk som snakker slaviske språk. De tilhører undergruppen sydslavere. Så om du sikter til et av folkene på Balkan som ikke er slaviske, det er vel først og fremst albanere, grekere, rumenere og tyrkere det er snakk om i så fall, så bør du presisere det. Ellers gir spørsmålet ditt ingen mening. 

Anonymkode: 4230f...b8b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...