Gjest Warrior Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 (endret) Blir så sur når jeg taper et spill eller noe😅og enda verre hvis de «erter meg» med å si du tapte eller le av det. Er redd for at de blir lei av det, og vet jeg må skjerpe meg men hadde du blitt lei av det eller bare ignorert hvis venner av deg ble sur hver gang de tapte et spill osv? Endret 24. april 2021 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Har en nær meg som er ekstremt dårlig taper og det er veldig morsomt og kan for le av reaksjonen, men og veldig irriterende, da det ødelegger litt den gode stemningen etter hvert. Er det virkelig nødvendig å bli så sur bare for man taper. Man spiller jo for å ha det gøy, ikke for å bli sur. Anonymkode: 9c2fb...4db 1
Gjest supernova_87 Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Har ei venninne som er ekstremt dårlig taper, blir sur og kranglete, og jeg synes det ødelegger stemningen. Ikke snakk om å erte eller le det bort, da blir det bare dødelige blikk. Det er nesten sånn at jeg må vurdere om jeg har kapasitet til å spille spill siden det blir så dårlig stemning, ikke får man nyte seieren sin heller.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Jeg orker ikke dårlige tapere. Ville sluttet å spille med deg. Anonymkode: 4e8c9...23a 3
FrankDrebin Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Jeg unngår å spille noe som helst med folk som blir oppriktig sure av å tape. Skjønner at man kan bli litt skuffet der og da, det er jo ingen som blir glade av å tape, men det får da være grenser for å bli så sur pga noe så uviktig. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 Hahaha, man skal være en god vinner og en dårlig taper i spill. Men ikke vær sur i mer enn 10 minutter. Anonymkode: 9794b...8a9
Gjest Tamsi Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 Det kommer litt an på type spill. Pyton med folk som blir sure når de triller dårlig i et flaksbasert spill som ludo eller yatzi. Men synes det er "lov" å bli litt muggen om de andre rotter seg sammen i et strategispill og ødelegger for én person. Det hender jo Uansett ikke innafor å bli forbanna da. Har vært borti folk som slår i bordet, forlater rommet og lignende. Det er for dumt.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Voksne personer som blir sure for å tape spill, bør ikke spille. Anonymkode: ab648...83a 3
Gjest Warrior Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en nær meg som er ekstremt dårlig taper og det er veldig morsomt og kan for le av reaksjonen, men og veldig irriterende, da det ødelegger litt den gode stemningen etter hvert. Er det virkelig nødvendig å bli så sur bare for man taper. Man spiller jo for å ha det gøy, ikke for å bli sur. Anonymkode: 9c2fb...4db Ja det er sant. Man spiller for å ha det gøy, så skjønner ikke selv hvorfor jeg blir så sur av å tape.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 Hvordan sur blir du? Og har de rundt deg reagert negativt på adferden? Anonymkode: 348d7...b5f
CorvusCorax Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Jeg hadde begynt å le. Hvordan hadde du reagert på det?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 1 hour ago, FrankDrebin said: Jeg unngår å spille noe som helst med folk som blir oppriktig sure av å tape. Skjønner at man kan bli litt skuffet der og da, det er jo ingen som blir glade av å tape, men det får da være grenser for å bli så sur pga noe så uviktig. Enig. Dessuten klarer jeg sjeldent å engasjere meg veldig i spill. Jeg spiller kun for å ha noe å gjøre, ikke fordi jeg er opptatt av å vinne. Anonymkode: 629f2...76f 1
Daria Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 Jeg forventer av alle over 10 at de klarer å takle såpass - det er et spill, en lek, en ubetydelig ting man gjør for moro skyld. Hadde ikke orket å spille med noen som tok det så alvorlig og hadde så dårlig kontroll over seg selv at de skapte dårlig stemning over noe sånt.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 24. april 2021 #14 Skrevet 24. april 2021 (endret) Hadde nok blitt ganske sjokkert over at en voksen person ble sur for å tape et ubetydelig spill. Endret 24. april 2021 av AthenaRavenLuna
Berentsens Skrevet 24. april 2021 #15 Skrevet 24. april 2021 Dersom det hadde skjedd hver eneste gang vedkommende tapte, så hadde jeg ikke orket å spille mer med vedkommende. 2
FrankDrebin Skrevet 24. april 2021 #16 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig. Dessuten klarer jeg sjeldent å engasjere meg veldig i spill. Jeg spiller kun for å ha noe å gjøre, ikke fordi jeg er opptatt av å vinne. Anonymkode: 629f2...76f Nettopp, det er for å ha noe å fordrive tiden med, og det er det.
GammelKaktus Skrevet 24. april 2021 #17 Skrevet 24. april 2021 Jeg hadde ikke orket å spille med noen som var ekstremt dårlig taper og hadde det vært et voksent menneske så hadde jeg iallfall holdt meg unna spill. Litt utenom men jeg og noen av vennene til guttungen var på en pokemon tur for et par år siden og da var det raid hele dagen, var sånn event greie. Så tok vi raid og så fikk en av oss shiny og ble ganske happy.. Så hører vi en voksen mann som skriker "Faen helvete satan, hvorfor får jeg ikke den jævla pokemonen" og så kasta han telefonen i bakken... Guttene og resten av de som var der, vi var nok nærmere 70 stykker der ble jo lettere sjokkert og lattermilde. Det er en dårlig taper og slikt orker man ikke enten man spiller ludo eller Minecraft. Greit å "rage" litt på tull men å oppriktig blir sur og lei det ødelegger bare stemningen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #18 Skrevet 24. april 2021 1 hour ago, Warrior said: Blir så sur når jeg taper et spill eller noe😅og enda verre hvis de «erter meg» med å si du tapte eller le av det. Er redd for at de blir lei av det, og vet jeg må skjerpe meg men hadde du blitt lei av det eller bare ignorert hvis venner av deg ble sur hver gang de tapte et spill osv? Hadde vennene dine gått lei av oppførselen din så hadde de sluttet å "erte deg". De "erter deg" jo nettopp fordi de liker å se at du blir sur. Anonymkode: 629f2...76f
Gjest Warrior Skrevet 24. april 2021 #19 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan sur blir du? Og har de rundt deg reagert negativt på adferden? Anonymkode: 348d7...b5f Som oftes blir det mye kjefting og banning, og at jeg ikke gidder mer. Slår av og til litt i sofaen eller bordet. De har sagt det er bare et spill og det vet jeg så godt men jeg ser jo det ødelegger stemningen. CorvusCorax skrev (2 timer siden): Jeg hadde begynt å le. Hvordan hadde du reagert på det? Det gjør av og til vennene mine også og da blir jeg bare mer sur, men jeg ler jo av det selv i ettertid.
Hatsumomo Skrevet 24. april 2021 #20 Skrevet 24. april 2021 Warrior skrev (4 timer siden): Blir så sur når jeg taper et spill eller noe😅og enda verre hvis de «erter meg» med å si du tapte eller le av det. Er redd for at de blir lei av det, og vet jeg må skjerpe meg men hadde du blitt lei av det eller bare ignorert hvis venner av deg ble sur hver gang de tapte et spill osv? Dårlige tapere er slitsomme å spille med. Har vært borti et par slike med nærmeste raserianfall, det var så ubehagelig at jeg velger å ikke spille med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå