AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 For da går jo alle dit og konkurruransen blir skyhøy. Og så har vi andre tosker som går frem med hvordan de tjente ekstremt bra utenom det vanlige. Også dumt for da begynner alle. Hvorfor har vi slike idioter som må gå frem med ting? Anonymkode: 64211...637
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Er enig, jeg kaller det "inflation in education" -når alle skal bli det samme så blir det mange som ender med jobber som ikke tilsvarer utdannelsen til slutt, det er jo ikke jobb nok til alle. Bortkastet studielån, og flere som sitter der og tenker "åh, hvorfor valgte jeg ikke fra hjertet i stedet?" Anonymkode: 9fa3d...b4f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er enig, jeg kaller det "inflation in education" -når alle skal bli det samme så blir det mange som ender med jobber som ikke tilsvarer utdannelsen til slutt, det er jo ikke jobb nok til alle. Bortkastet studielån, og flere som sitter der og tenker "åh, hvorfor valgte jeg ikke fra hjertet i stedet?" Anonymkode: 9fa3d...b4f Jeg tror jeg forstod deg? Ja jeg synes det virker som mange tar utdannelse bare for å kunne si at de studerer. Men dette er bare for å holde oss i aktivitet, mye av det. Men jeg mener slike som finner andre veier, som ikke er så "mainstream". Men alt blir jo ødelagt når de på død og liv må gå i avisa med det, så legges det ut på Facebook og alle får det med seg. Når alle begynner så blir det jo en greie til slutt og vil ikke fungere. La oss si at du tjener penger på Pokemon Go, dette vet de fleste ikke, men en eller annen tosk vil gå frem med det "ble millionær av pokemon go" og da vil flere slutte i jobbene sine for det er jo mye enklere å gå for pokemon go. Så vil samfunnet få til en stopper for det, for det trengs at folk jobber nødvenige jobber. Anonymkode: 64211...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå