AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Jeg har naturlig mørkeblondt hår. Er også ganske hvit i huden, og øyenbrynene må sminkes på grunn av at de er svakt naturlig farget. Ønsker egentlig å få meg noen litt mørkere striper. Ikke så mørke at jeg behøver å tenke på ettervekst, men at de naturlig passer med min egen farge. Lurer også på om jeg da skal bytte farge fra brun til svart på øyenbryn. Vet at det er vanskelig å se for dere om jeg passer til disse fargene, men hva tenker dere? Ser det dumt ut med mørkeblondt/lysebrunt hår med svarte øyenbryn? Anonymkode: f84d9...743
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Svarte bryn ser kun bra ut om du har naturlig helt mørkt hår. Anonymkode: 04a3e...9cd
Gjest Fnuggolina Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Jeg tenker begge ideer er dårlige. Sorte bryn er ALDRI bra. Du kan forsøke Refectocil 3.1 først. Det gir ganske godt resultat til mørk blond farge. Om du synes det blir for lyst prøver du 3.0 - den blir ganske mørk. Jeg liker mørke bryn selv og har naturlig mørke, men 3.0 i 8 minutter blir MØRK. Såpass at mannen min trodde jeg hadde glemt å vaske det av 🤣 Lowlights, som du beskriver, er vanskelig å få til hjemme - og jeg vet ikke h a du mener med «mørkere striper som matcher egen farge og ikke gir ettervekst»? Det som derimot kan fungere - men som vil gi ettervekst uansett er å blande en 6.0 med 8.1. Jeg gjør det, og det blir hakket mørkere enn mørk blond. I teorien skal det bli en litt kald 7.0 (altså en tone lysere enn mørk blond) - men jeg er mer 5.1 enn 6.1. Du kan også første gang blande 8.1 og 7.0 om du er redd for å være i brunskalaen- lettere å bytte til 6.0 + 8.1 neste gang med greit resultat enn omvendt. Men, ettervekst vil du se - så det er en forpliktelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå