Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen klarer ikke/vil ikke/ønsker ikke ha sex mer, omtrent.

Han har tidligere brukt sex som en flukt og den eneste formen for bekreftelse han har trengt/fått, og mener nå at det kanskje er derfor han ikke har lyst lenger..

Vi hadde et rikt sexliv i starten, sikkert også fordi alt var nytt og spennende.
Vi hadde mindre sex en periode da han opplevde at jeg  hadde sex av «feil grunn» - og la opp til at vi kunne gjøre andre ting sammen, dele andre øyeblikk og intime situasjoner, på en annen måte enn bare sex.

Alt dette er vel og bra - men nå er det dødt. Så jævla dødt.
Han tar ikke på meg, ingen seksuell energi/spenning mellom oss, aldri noen kontakt eller nærhet som er seksuell av noe som helst slag.
Jeg virker ikke fristende, spennende eller interessant på noe som helst plan, og føler meg som en kompis når det kommer til disse tingene...

Alle situasjoner som oppstår, som KAN føre til sex, eller seksuell kontakt uten sex (feks ta på hverandre, kysse godt og lenge, ha et godt øye til den andre), ender i null sex, null kontakt. Alltid.
Jeg forventer ikke sex hver dag flere ganger i uken, forventer ikke at alle ladere situasjoner skal inneholde seksuell kontakt eller en seksuell tone.
Men det er langt mellom hver gang og hver dag, til NULL. INGENTING.

Jeg klarer ikke forstå, for han sier han ikke vet selv, og jeg begynner å føle meg ensom og ekstremt utafor.
Jeg jobber alt jeg kan med å vise at jeg ikke forventer noe, men likevel være ærlig på at jeg syns dette er vanskelig og skaper en usikkerhet.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg aner jo ikke hva som evnt er galt, jeg aner ikke hva han trenger eller ikke trenger.
Ta initiativ er helt meningsløst - han ender opp med å ha sex med meg uten å ville, eller bare ikke ville.

Sex er ikke alt, men vi gikk inn i forholdet begge to vel vitende om at det betyr noe for oss.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette...

Anonymkode: b2a90...fe2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere passer ikke sammen. 

Anonymkode: 3a4e7...650

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anonymkode: b2a90...fe2

Tror ingen på KG vil ha en fasit til deg på hvordan du skal håndtere dette. Det er det egentlig kun du som vet.

forstår at det kan være vanskelig/umulig for mange å leve i et forhold der man har så ulikt behov og lyst på sex. Selvom det funker utmerket for oss, så er jo det fordi vi er kompatible. Høres ikke ut som at du og din kjæreste er det.

kan egentlig bare tenke meg at en åpen, ærlig og direkte kommunikasjon er det som kan funke. Helt åpen og ærlig hva det er du trenger fra en partner, og at om det ikke er mulig å få fra han, så er det bare du som kan svare på hva du vil gjøre videre. Enten gå på kompromiss og fortsette i forholdet, eller avslutte det og satse på å forelske deg i noen som er mer kompatibel med deg og dine behov.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sex er ikke alt, men vi gikk inn i forholdet begge to vel vitende om at det betyr noe for oss.

Vel, en av grunnpilarene er borte, og da spørs det hvor mange som er igjen, eller om huset velter. 7mnd er heldigvis ikke en bortkastet livstid. Som du skriver så er det jo ikke bare sex, men hele intimiteten i forholdet. Jeg tror du skal slå opp. I går helst. 

Anonymkode: a3bfe...905

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er en som bare har sex når han «jakter»? Nå som han er i et trygt forhold, så er det ikke like spennende lenger. Jeg har ei venninne som er på den måten, og hun vet heller ikke hvorfor hun blir slik. 

Anonymkode: 63651...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det handler nok ikke om noe annet enn at forelskelsesfasen er over. Det har ikke noe med deg å gjøre eller at du gjør noe feil. Spenningen og lysten har bare blitt borte, noe som kan skje noen ganger. Det høres rimelig dødfødt ut, dessverre.

Anonymkode: 79487...c34

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mente han at du hadde sex av feil grunner?

Anonymkode: df80b...ef8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...