shaggybaba Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Hei! Har tenkt å lage bananmuffins, og vurderer å ha i blåbær for å gjøre de litt sunnere. Skal jeg bruke fryst eller tint blåbær? Eller er det bedre å bare droppe blåbæra? Takk på forhånd (;
sstinemor Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Jeg leier ha fryste blåbær (og evt. bringebær) i en skål med mel, før jeg forsiktig vender de inn i røra. Da unngår man at hele røra blir bærfarget. Pleier å pynte med noen bær på toppen også. 4
shaggybaba Skrevet 24. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2021 sstinemor skrev (5 minutter siden): Jeg leier ha fryste blåbær (og evt. bringebær) i en skål med mel, før jeg forsiktig vender de inn i røra. Da unngår man at hele røra blir bærfarget. Pleier å pynte med noen bær på toppen også. Takk! Er det sånn at alle blåbæra kommer til å synke til bunn i muffinsforma om jeg tar de i røra? 1
sstinemor Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 shaggybaba skrev (1 minutt siden): Takk! Er det sånn at alle blåbæra kommer til å synke til bunn i muffinsforma om jeg tar de i røra? Jeg vet ikke hvordan du lager bananmuffins, men jeg lager røra såpass tjukk at det ikke blir et problem😊 1
shaggybaba Skrevet 24. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2021 sstinemor skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hvordan du lager bananmuffins, men jeg lager røra såpass tjukk at det ikke blir et problem😊 Takk! You made my day
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå