Gå til innhold

Tror dere Norge blir idiotisk innen 20 år?

Anbefalte innlegg

Gjest Dum Perignon
Skrevet (endret)

Det blir flere og flere idioter her i landet, for tiden ligger for eksempel FrP opp mot 20 % på meningsmålingene.

Idiotene krever og krever, og vi snille og naive nordmenn gir etter. Trygd skal de ha, billig sprit skal de ha og bensinen vil de helst ha gratis.

Så hva tror dere; blir Norge før eller senere overtatt av idiotene? Eller vil den tause majoritet etter hvert innse alvoret?

Endret av Dum Perignon
Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Vi er på god vei. Den eneste løsningen jeg ser (og har prøvd i praksis) er å befolke Norge med eget avkom.

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Vi er på god vei. Den eneste løsningen jeg ser (og har prøvd i praksis) er å befolke Norge med eget avkom.

Enig, dette er viktig - og vi jobber gjennomsnittlig 3-4 ganger i uken med saken. Imens befolker også idiotene Norge med eget avskum, og alle vet jo at de yngler som kaniner.

Gjest *kosejoker*
Skrevet

BLIR idiotisk? Hva kaller du oss nå da? :eeeh:

Skrevet

Er ikke Landet med sitt Styre og stell ganske idiotisk allerede?

-viXen-

Skrevet

Kan jo ikke bli noe man allerede er, eller hur Dum :ler:

Skrevet

Jeg føler at det spørsmålet var skrevet som et hån til meg. Noe seriøst spørsmål var det iallefall ikke. Jeg prøver å åpne for en fruktbar diskusjon rundt muslimske borgere,også kommer det et sånnt spørsmål som det her. Helt tydelig et forsøk på å latterliggjøre mitt spørsmål som i aller høyeste grad er reelt! Mulig du ikke er i stand til å se utviklingen og til å oppdage farene, men da må du få la andre som har et syn på dette få lov til å komme fram. Den latterliggjøringen din ovenfor en såpass alvorlig problemstilling er i høyeste grad naiv. Med hilsen fra Jon Are

Skrevet

Så hva tror dere; blir Norge før eller senere overtatt av idiotene?

Definitivt. Vi er på god vei allerede.

Skrevet
Jeg føler at det spørsmålet var skrevet som et hån til meg. Noe seriøst spørsmål var det iallefall ikke. Jeg prøver å åpne for en fruktbar diskusjon rundt muslimske borgere,også kommer det et sånnt spørsmål som det her. Helt tydelig et forsøk på å latterliggjøre mitt spørsmål som i aller høyeste grad er reelt! Mulig du ikke er i stand til å se utviklingen og til å oppdage farene, men  da må du få la andre som har et syn på dette få lov til å komme fram. Den latterliggjøringen din ovenfor en  såpass alvorlig  problemstilling er i høyeste grad naiv.  Med hilsen fra Jon Are

Nei men så la være å svare da vet du.

Skrevet

Mulig det, men da er vi ganske mange som er naive i dette landet. Det er fint at du har tatt ditt standpunkt i forhold til både innvandring, og om vi som ikke er uføretrygdede jobber for mye og om vi plukker nok bær. Men jeg har tatt det et standpunkt i forhold til at det vi ikke kjenner er vi redde for, og har derfor valgt å bli kjent med våre nye landsmenn både som kolleger og naboer. Og de jeg har blitt kjent med er faktisk ikke så farlige, og jaggu jobber de ikke også - og foreløpig har jeg ikke blitt forsøkt omvendt til deres religion.

Men forøvrig tror jeg ikke Norge blir verken mere muslimsk eller mere idiotisk (vel, på det idiotiske plan er jeg ikke så skråsikker) om 20 år.

Skrevet
Jeg føler at det spørsmålet var skrevet som et hån til meg. Noe seriøst spørsmål var det iallefall ikke. Jeg prøver å åpne for en fruktbar diskusjon rundt muslimske borgere,også kommer det et sånnt spørsmål som det her. Helt tydelig et forsøk på å latterliggjøre mitt spørsmål som i aller høyeste grad er reelt! Mulig du ikke er i stand til å se utviklingen og til å oppdage farene, men  da må du få la andre som har et syn på dette få lov til å komme fram. Den latterliggjøringen din ovenfor en  såpass alvorlig  problemstilling er i høyeste grad naiv.  Med hilsen fra Jon Are

Nei, det er jo akkurat det spørmsålet ditt ikke er.

Det er bare å ta en titt ut stuevinduet, for å skjønne at spørsmplet til Dum er reelt!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg håper at man etter hvert kan velge bort idiotene. At man kan kjøre et litt mer selektivt samfunn der alle er smarte og har det riktige synet på ting... Muslim og kristen, ulv og sau...

:ironi:

Skrevet
Jeg håper at man etter hvert kan velge bort idiotene. At man kan kjøre et litt mer selektivt samfunn der alle er smarte og har det riktige synet på ting... Muslim og kristen, ulv og sau...

:ironi:

Sa den lille Ulven om sauens videre eksistens...

-viXen-

Skrevet

Jeg synes faktisk det er et betimelig spørsmål jeg - og desverre kan det vel se ut som vi er er på god vei.

Det er jo som dere sier ikke noe annet vi kan gjøre enn å prøve å sørge for at vårt fantastiske avkom blir mange og sterke nok til å kjempe imot dette.

Gjest LoisLane
Skrevet

Dette har vært en seriøs bekymring til alle tider. Mange som var bekymret da kvinner og menn uten egen eiendom fikk stemmerett, vet dere.

Kjære Jon Are: Ikke vær så hårsår, Dum parodierer de fleste. Meg gjør han narr av fordi jeg kjører så sakte, men gråter jeg for det?

Ja.

Gjest Dum Perignon
Skrevet
Nei, det er jo akkurat det spørmsålet ditt ikke er.

Det er bare å ta en titt ut stuevinduet, for å skjønne at spørsmplet til Dum er reelt!

For min del er det nok å ta en titt i speilet. Så kan man gjerne diskutere om muslimer eller idioter er mest skremmende; og det beste svaret er nok ikke "muslimske idioter."

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Det må gå an å ta opp seriøse spørsmål uten at noen til enhver tid skal blafre med påstått hån. Jeg, og mange med meg, er betydelig mer bekymret for stupidiseringen av politikk og samfunnsliv forøvrig enn vi er bekymret for at dagens prestestyre på sikt blir utfordret av andre religiøse ledere.

Dét synet må også få lov til å komme frem. Om du av den grunn føler deg som en idiot, så er det lite vi kan gjøre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...