AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Jeg har begynt å avvise "alle" før de rekker å avvise meg. Med andre ord så spiller jeg med på flørtingen og den seksuelle biten (stort sett), men tenker hele veien at jeg stopper før det blir til noe mer. Jeg tørr ikke! Det er litt trist, men det føles som jeg må beskytte meg. Før ville jeg ha et nytt forhold, nå har jeg begynt å bli litt vel komfortabel med tanken på å være alene. Det føles som om hjertet mitt er blitt helt kaldt, og hvis jeg kjenner litt på noe følelser for noen, så er de slukner tvert jeg tenker på smerten av når det går galt. Så lenge det bare er sex og jeg ikke føler noe særlig, er jeg i den "trygge sonen" Hjelp.......... Jeg har ikke så veldig dårlige tanker om meg selv eller stygt syn på meg selv... dårlig selvtillit eller noe sånt, men jeg har en tendens til å trekke til meg mye "grums"... playere, luringer og manipulerende menn, så det føles like mye min feil. Det må være noe med min personlighet og/eller utseende. Hvordan få et varmt hjerte for menn igjen? Det har gått lang tid nå, men det virker bare som det blir verre😬 Anonymkode: 2adfc...fd3 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Søk deg etter andre menn? Anonymkode: 5266b...44f 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Sånn går det når du ikke kobler sex med følelser, enkelt og greit. Du har lagt med for mange uten at det har blitt noe mer. Stakkars deg. Ligg mindre rundt, så vil nok følelseslivet ditt komme tilbake ... etterhvert ... om flere år. Du vet, når man øver seg på å bli følelseskald over lang tid, ja da blir man det Anonymkode: 6d8e8...3b9
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Er jo fort gjort å bli brent og trekke seg unna, men jeg ville heller sett på hva slags menn du prøver deg på. Er fort gjort for mennesker generelt å brenne seg, men man må ha såpass selvkontroll og styrke til å gjenkjenne de gode menneskene som har gjort deg godt også. Og så oppsøk heller slike mennesker
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Du trenger nok bare å være for deg selv en stund,- og fokusere på ditt eget liv ❤ Anonymkode: bcf7d...02a 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn går det når du ikke kobler sex med følelser, enkelt og greit. Du har lagt med for mange uten at det har blitt noe mer. Stakkars deg. Ligg mindre rundt, så vil nok følelseslivet ditt komme tilbake ... etterhvert ... om flere år. Du vet, når man øver seg på å bli følelseskald over lang tid, ja da blir man det Anonymkode: 6d8e8...3b9 Haha, det er jo egentlig sant. Men har brent meg kraftig tidligere... RehabilitertIncel skrev (1 time siden): Er jo fort gjort å bli brent og trekke seg unna, men jeg ville heller sett på hva slags menn du prøver deg på. Er fort gjort for mennesker generelt å brenne seg, men man må ha såpass selvkontroll og styrke til å gjenkjenne de gode menneskene som har gjort deg godt også. Og så oppsøk heller slike mennesker Ja, sant. Men føler det ofte "ryr inn" med menn som vil date og ha sex, men som ikke er til å stole på. Jeg liker ikke menn som er veldig sjenerte og "uskyldige", og jeg regner med det hovedsaklig er blant sånne man finner de ærlige og gode typene... Så da er jeg stuck. AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du trenger nok bare å være for deg selv en stund,- og fokusere på ditt eget liv ❤ Anonymkode: bcf7d...02a Ja, skal prøve på det nå ❤️ Ts Anonymkode: 2adfc...fd3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 Tror de fleste menn har kapasitet til å oppføre seg som playere i visse livsfaser de går igjennom. Noen menn som var playere kan vel sikkert slå seg til ro med en dame med tiden og så holder de seg på matta en stund får man håpe. Du gjør i alle fall rett i å være forsiktig. Anonymkode: d432c...e90 1
Zooey Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Det er ikke din feil ❤️ Men det høres kanskje ut som noe du kunne ha trengt litt tid til å jobbe med? Jeg satt igjen med ganske saftige traumer etter en utro eks og jeg visste at hvis jeg ikke tok tak i det så kom jeg aldri til å klare å stole på noen igjen. Jeg tok tid til å bare fokusere på meg selv og "investere" tid i egne interesser, da jeg begynte å date så datet jeg bevisst menn som jeg ikke nødvendigvis hadde valgt før, slik at jeg brøyt med det gamle mønsteret. Nå er jeg i et lykkelig samboerforhold. Jeg jobber fremdeles med "bagasjen" fra tidligere, men det har blitt så uendelig mye bedre. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ...Jeg liker ikke menn som er veldig sjenerte og "uskyldige", og jeg regner med det hovedsaklig er blant sånne man finner de ærlige og gode typene... Ts Anonymkode: 2adfc...fd3 Er nok ikke så enkelt. Anonymkode: c4c4a...a74 1
Gjest RehabilitertIncel Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja, sant. Men føler det ofte "ryr inn" med menn som vil date og ha sex, men som ikke er til å stole på. Jeg liker ikke menn som er veldig sjenerte og "uskyldige", og jeg regner med det hovedsaklig er blant sånne man finner de ærlige og gode typene... Så da er jeg stuck. Ts Anonymkode: 2adfc...fd3 Skal ikke dømme deg for å ikke synes slike menn er spennende eller attraktive. Er litt som at veldig mange menn elsker løse damer, men ikke kunne ha blitt seriøse med dem. De vanlige damene er ikke spennende nok så de blir heller ikke gitt en sjanse Har ikke noe godt råd til hva du kan gjøre. Eller kanskje finne en fyr med potensiale og pusse han opp?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Alt dreier seg jo stort sett bare om sex med menn. Så om du greier skille sex og følelser sjøl, så er du i en posisjon der du i det minste kan "hente sex" fra menn. Mange av oss andre kan ikke hente noe i menn, for vi ikke har utbytte av bare sex. Anonymkode: 31286...f00 1
Fiffig Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 Lær deg å kjenne igjen typer menn. Jeg kunne rote meg borti playere i tjueårene, men så begynte jeg å kjenne igjen tegnene og ikke minst trekkes mer mot de som ikke spiller spill. Det viktige å ha i mente er jo at menn er like forskjellige som kvinner, det finnes noen som passer for deg.
privatbruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 (endret) menn er ekle griser:) man vet aldri hva de skjuler og hvor mange de har ligget med og hvem de har ligget med Endret 25. april 2021 av privatbruker
Tulling Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 Fokuser på alt annet ett års tid eller noe, og returner til emnet når du har levd som bare deg selv en stund Etter veldig mye styr kan det være sunt med en pause. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ja, sant. Men føler det ofte "ryr inn" med menn som vil date og ha sex, men som ikke er til å stole på. Jeg liker ikke menn som er veldig sjenerte og "uskyldige", og jeg regner med det hovedsaklig er blant sånne man finner de ærlige og gode typene... Så da er jeg stuck Jeg begynte å date en for litt over 4 år siden, veldig utadvent og draget på damene da jeg møtte han. Tenkte vel bare at dette var sex fordi han var kjekk og en player da jeg møtte han, jeg var også litt følelsesskadd da det kom til menn! Han roet seg jo ned da han tydeligvis fant den rette og nå sitter vi med barn og er samboere. Hadde også mistet disse følelsene og de fleste jeg møtte holdt jeg på sånn som du gjorde, men så var visst han her også rett for meg. Så selvom jeg var som deg i noen år fant jeg til slutt en jeg bare ikke ville være uten og stiftet familie med, han var overhode ikke uskyldig eller sjenert.. Ekstremt mange menn kan ha perioder de er playere osv, men om de finner noen de mener er verdt det kan de slå seg til ro. Jeg er med en sånn Anonymkode: 4519a...914
AsGoodAsItGets Skrevet 25. april 2021 #16 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har begynt å avvise "alle" før de rekker å avvise meg. Med andre ord så spiller jeg med på flørtingen og den seksuelle biten (stort sett), men tenker hele veien at jeg stopper før det blir til noe mer. Jeg tørr ikke! Det er litt trist, men det føles som jeg må beskytte meg. Før ville jeg ha et nytt forhold, nå har jeg begynt å bli litt vel komfortabel med tanken på å være alene. Det føles som om hjertet mitt er blitt helt kaldt, og hvis jeg kjenner litt på noe følelser for noen, så er de slukner tvert jeg tenker på smerten av når det går galt. Så lenge det bare er sex og jeg ikke føler noe særlig, er jeg i den "trygge sonen" Hjelp.......... Jeg har ikke så veldig dårlige tanker om meg selv eller stygt syn på meg selv... dårlig selvtillit eller noe sånt, men jeg har en tendens til å trekke til meg mye "grums"... playere, luringer og manipulerende menn, så det føles like mye min feil. Det må være noe med min personlighet og/eller utseende. Hvordan få et varmt hjerte for menn igjen? Det har gått lang tid nå, men det virker bare som det blir verre😬 Anonymkode: 2adfc...fd3 Det er IKKE noe galt med deg. Om du er snill, omtenksom og empatisk vil du desverre ofte tiltrekke deg "feil" menn. Vær varsom og gi ting tid før du eventuelt går inn i et forhold, men aldri endre deg selv fordi andre er rasshøl. Som jeg selv sier, "Tillit er ikke noe jeg bare gir bort det er noe du gjør deg fortjent til". 🙂
Fjellmannover190 Skrevet 25. april 2021 #17 Skrevet 25. april 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Ja, sant. Men føler det ofte "ryr inn" med menn som vil date og ha sex, men som ikke er til å stole på. Jeg liker ikke menn som er veldig sjenerte og "uskyldige", og jeg regner med det hovedsaklig er blant sånne man finner de ærlige og gode typene... Så da er jeg stuck. Ja, skal prøve på det nå ❤️ Ts Sjenerte og uskyldige kan også bli misforstått med respektfulle. Det er mykje rare mannfolk der ute, så eg tenker du bør teste ut litt anna der ute, og samstundes sjå på dineigen motivasjon for å date. Eg leste lett igjennom dette når eg møtte dater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå