AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Jeg har valgt viaplay pakken på poeng hos telenor. Men får bare opp et lite utvalg i appen. Ringte telenor og de mente at jeg burde få hele utvalget i appen og oppdaterte kortene. Det hjalp ikke. Så ordnet jeg det på en av tv-ene som er ny. Der ser jeg viaplay gjennom app på tv- Vel og bra, men jeg har jo tv på flere rom og der kan vi ikke annet enn det dårlige utvalget. ( har da viaplay på appen i dekoderen) De fleste serier er borte, og når jeg søker de opp får jeg beskjed om at jeg må abbonemang for å se. Noen som har samme problem? Eller faktisk vet at utvalget gjennom t-we er dårligere? Anonymkode: ee5e2...10c
GammelKaktus Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Jeg tror utvalget er dårligere når vi velger HBO og Viaplay gjennom Twe, finner ikke alt der inne som jeg har sett før på Viaplay og HBO. Men fikk nå sett Utmark på HBO 😏 Så skal ikke klage. Men regner med når Handmaids tale kommer så må jeg ha skikkelig abonnement igjen.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 FrøkenMånestråle skrev (19 minutter siden): Jeg tror utvalget er dårligere når vi velger HBO og Viaplay gjennom Twe, finner ikke alt der inne som jeg har sett før på Viaplay og HBO. Men fikk nå sett Utmark på HBO 😏 Så skal ikke klage. Men regner med når Handmaids tale kommer så må jeg ha skikkelig abonnement igjen. Takk for svar, da er det tydeligvis slik det er. Men et tips hvis du har smart tv er å bruke appen der da får du hele utvalget. Men som sagt i HI, så har jeg tv på flere rom og hadde et ønske om å se alt innholdet der også. HBO er mye bedre enn viapay gjennom telenor her hos meg. Jeg har stort utvalg der, og også Handsmaids tale. Anonymkode: ee5e2...10c
GammelKaktus Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Takk for svar, da er det tydeligvis slik det er. Men et tips hvis du har smart tv er å bruke appen der da får du hele utvalget. Men som sagt i HI, så har jeg tv på flere rom og hadde et ønske om å se alt innholdet der også. HBO er mye bedre enn viapay gjennom telenor her hos meg. Jeg har stort utvalg der, og også Handsmaids tale. Anonymkode: ee5e2...10c Ok, skal teste det ut, er jo et godt tips det.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Jeg har HBO gjennom Altibox og utvalget er akkurat det samme, utenom at det hender nye episoder kommer ut én dag senere, så det skal ikke være noe forskjell med mindre Telenor er kjipere enn Altibox da. Ville kontaktet Telenor igjen og fått ordentlig hjelp. Anonymkode: 30fd5...988
Titania Skrevet 26. april 2021 #6 Skrevet 26. april 2021 Jeg syns det er enklest å bruke viaplay sin app jeg, og ikke via boksen 🙈 Og der er jo alt innholdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå