Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg å finne brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg om noen få måneder! Jeg har aldri vært typen til det, så jeg har aldri tenkt på hva slags kjole jeg vil ha. Bryllupet blir ute, veldig veldig lite, og jeg vil ikke ha en dyr, fancy kjole fra salong. For drømmekjoler kan jeg sikkert betale 5000, men jeg vil helst betale mindre. Gjenbruk er også gull! Det kan godt være bare en fin, lys kjole, som ikke heter brudekjole. Har ikke bestemt meg for kort eller lang heller. Jeg er lang, timeglassfasong og har lyst langt hår.

Ting jeg liker:

- bohemstil

- 70-talls stil 

- blomster

- mye mer men som jeg ikke riktig kan definere 

Anonymkode: 4de4f...d0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lulus har mangen fine i boho stil

Skrevet

Skal du kjøpe på nett eller direkte fra butikk? 

AnonymBruker
Skrevet

Søk etter brukte Lillian west brudekjoler mye bohem!

ellers har jeg vel egentlig ikke så mange tips! Desverre vanskelig med bohem kjoler som er billige syntes jeg

Anonymkode: 4d38f...3d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Cocogirl skrev (6 timer siden):

Lulus har mangen fine i boho stil

Fikk lyst til å gifte meg igjen, etter å ha sett der 🙂

Anonymkode: 23d83...048

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sandie skrev (1 time siden):

Skal du kjøpe på nett eller direkte fra butikk? 

Jeg tenkte kanskje på nett, men jeg bor sentralt på Østlandet og kan vel kanskje ta en tur til Oslo f eks? Jeg vet ikke hva som er innafor med tanke på korona. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange fine svar! Skal kose meg med å se på dem i kveld 😄👰🏼♀️

TS

Skrevet

Hvis du er åpen for å handle på nett så har jeg funnet veldig mange fine vintage brudekjoler på Etsy (er selv på leting).

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns Modcloth.com alltid har hatt mye fint - men kanskje det tar lang tid å bestille fra amerikanske nettsider nå. Men kjempefine kjoler i alle slags stiler!

AnonymBruker
Skrevet

Etsy er et godt tips! 

Finn.no kan også være et alternativ. I skrivende stund får jeg 5379 treff på brudekjoler under 5000 kroner. Selvfølgelig kommer det opp mange typiske brudekjoler og feilkjøpte "Kina-kjoler", men ser at det ligger ute en del litt mer utradisjonelle kjoler og litt vintage også. Kan være verdt å ta et kjapt søk, om så bare innad i eget fylke (mange åpner opp for at kjolen kan prøves på før kjøp). 

Anonymkode: 1db07...38c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fjernet: feil tråd

Endret av Zooey
Feil tråd
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut dress to impress, de har ALT. Er i nord Norge da men de kan sikkert sende.

Anonymkode: 7d21c...686

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kanskje sett etter en brukt Grace loves lace-kjole. Ser det er noen ute på Tise nå. 😍

Anonymkode: 9ae49...934

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...