AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Har to keisersnitt og en vaginal fødsel bak meg. Begge keisersnittene selvvalgte. Fødselen var nr2. Nå skal jeg ha mitt siste ks med sterilisering. Men jeg er så redd. Jeg har aldri hatt vondt etter KS før, alle skremselshistorier har ikke stemt. Har vært i toppform faktisk. Nå er jeg livredd for at dette blir et marerittks. Anonymkode: bde97...43a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Noen garanti har du jo ikke, men det er vel ingen god grunn til at det skal bli så mye verre denne gangen? Anonymkode: 73e7f...258
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Hos meg ble tredje KS det beste. Steriliserte meg òg. Alt gikk fint og greit, var i god form etterpå, med unntak av et lite blodtrykksfall ved første dotur. Gikk helt bra, måtte bare sette meg et par minutter halvveis til doen 😅 Ikke alle KS blir et mareritt. Er vel helst de uplanlagte som føles litt "verre" pga fødsel ikke gikk som planlagt vil jeg tro. Anonymkode: 29b49...675
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hos meg ble tredje KS det beste. Steriliserte meg òg. Alt gikk fint og greit, var i god form etterpå, med unntak av et lite blodtrykksfall ved første dotur. Gikk helt bra, måtte bare sette meg et par minutter halvveis til doen 😅 Ikke alle KS blir et mareritt. Er vel helst de uplanlagte som føles litt "verre" pga fødsel ikke gikk som planlagt vil jeg tro. Anonymkode: 29b49...675 Mitt forrige KS var en ren drøm faktisk.. hadde ikke vondt en eneste gang. Har ikke noe følelse i arret så mulig det er greia. Men lå på barsel sist med ei som hadde fire KS og hun sa det var såå ille. Får jo ikke gjort noe med dette da😅😅 Anonymkode: bde97...43a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå