Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser alle på instagram og bloggere har så hvite tenner. Jeg bleket mine i håp om det samme, men de er fortsatt mer gule enn hvite. Snakker ikke om de som har fake tenner. 

Vet at noen har mer gulskjær enn kritthvite tenner naturlig, men synes det da er rart at alle har hvite og kun jeg gule.

Hva gjør de for å få de så hvite?

Anonymkode: 5f83a...fb3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de bleker dem med laser eller har falske tenner som ser helt naturlig ut 

Anonymkode: eff47...642

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tipper de bleker hos tannlegen. I tillegg bruker de mye filtre som også gir veldig hvite tenner. 

Anonymkode: a5550...6f4

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg ser alle på instagram og bloggere har så hvite tenner. Jeg bleket mine i håp om det samme, men de er fortsatt mer gule enn hvite. Snakker ikke om de som har fake tenner. 

Vet at noen har mer gulskjær enn kritthvite tenner naturlig, men synes det da er rart at alle har hvite og kun jeg gule.

Hva gjør de for å få de så hvite?

De har skallfasetter.  Noe som ødelegger tennene dine permanent og koster sånn over 100 000 kr i her til lands. Dyrt å vedlikeholde og de varer ikke evig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tipper de bleker hos tannlegen. I tillegg bruker de mye filtre som også gir veldig hvite tenner. 

Anonymkode: a5550...6f4

Tipper det samme. Bleker mine en gang i året hos tannlegen, og har veldig fine tenner i noen uker, men etter 12 mnd er det ikke like pent. Så de må gjøre dette minst en gang i mnd. Koster meg kr 900 den ene gangen, så 12 ganger i året, år etter år, blir mye penger....

Anonymkode: bfafa...8e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et hjemme bleke sett. Finnes mange varianter og alle gjør det samme. Men om man vil ha konstant hvite tenner, så må jeg nok bruke den annenhver dag. Men jeg gjør ikke det, fordi det er skadelig på tennene 🙈 men om jeg vet jeg skal f eks pynte meg på en lørdag, så begynner jeg å bleke på torsdag og har hvite tenner på lørdag. På mandag igjen har de samme farge som før

Anonymkode: 58114...2f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Tipper det samme. Bleker mine en gang i året hos tannlegen, og har veldig fine tenner i noen uker, men etter 12 mnd er det ikke like pent. Så de må gjøre dette minst en gang i mnd. Koster meg kr 900 den ene gangen, så 12 ganger i året, år etter år, blir mye penger....

Anonymkode: bfafa...8e3

Hvorfor støper du ikke skinner?  Da har du de alltid og betaler bare 100 kr for blekegel som rekker til 4-5 ganger.  Jeg betalte 2300 for det hos Tannfeen.

Anonymkode: d3370...37a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har et hjemme bleke sett. Finnes mange varianter og alle gjør det samme. Men om man vil ha konstant hvite tenner, så må jeg nok bruke den annenhver dag. Men jeg gjør ikke det, fordi det er skadelig på tennene 🙈 men om jeg vet jeg skal f eks pynte meg på en lørdag, så begynner jeg å bleke på torsdag og har hvite tenner på lørdag. På mandag igjen har de samme farge som før

Hvor mange prosent er gelen?

• Liker 1
Skrevet

Mange bleker dem, enten hjemme eller hos tannlegen. Men nå har det kommet en helt sykt trend, hvor mange unge sliper ned tennene sine til slags spikere - slik at de får satt på tannproteser. Det er helt sykt at de ødelegger sine egne tenner bare for hvite "perfekte" tenner. :( 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pusser de med bakepulver. 

Anonymkode: f7b7f...018

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor mange prosent er gelen?

Vet ikke, men det heter premium white 🙈 typisk det alle influencerne selger 😂 Jeg beit på. Men det funker jo 😊 Er bare ikke varig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Drikker du te, kaffe etc?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv smilelab strips. Ikke kritthvitt men hvit

Anonymkode: a09d9...16a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Drikker du te, kaffe etc?

Nei, men jeg drikker cola zero og sjokolademelk 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 15.23):

Pusser de med bakepulver. 

Anonymkode: f7b7f...018

Ikke gjør det, bruk heller natron.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 16.24):

Prøv smilelab strips. Ikke kritthvitt men hvit

Anonymkode: a09d9...16a

Du kan like gjerne kaste penger i dass.  Inneholder noe sånt som 0,3% hydrogenperoksid.  Ikke nok til å lage noen som helst forskjell. Prosenten må opp i 8-10 % for å virke.  Fatter ikke at disse er lovlige i salg, det er ren scam!!!

AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (20 minutter siden):

Du kan like gjerne kaste penger i dass.  Inneholder noe sånt som 0,3% hydrogenperoksid.  Ikke nok til å lage noen som helst forskjell. Prosenten må opp i 8-10 % for å virke.  Fatter ikke at disse er lovlige i salg, det er ren scam!!!

Det siste der stemmer ikke. Det er ikke lov med mer enn 6% i Norge og det er kun tannleger som kan selge det. De har en med 3,6% og en med 5,8%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...