AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Klarer ikke å slutte å tenke på dette, har aldrig sakt det høyt. Vert nå i et forhold i 4-5år, fantastisk kjæreste og samboer! Er 21 og han 23 ,har vert sammen med han siden jeg var 16. elsker han veldig mye. Problemet er at jeg savner singel livet, savner å kunne flørte med andre uten konsekvenser. Tenker ofte på at jeg har sex med andre, noe jeg får veldig dårlig samvittighet av. Har en på jobben jeg har flørtet med, og føler flørting er utroskap? Poenget er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?? Vill dette gå over av seg selv, burde jeg si det til samboer min? alle mine veninner prater om one nigth stands, tinder og hvem dem skal hooke opp med her og der.. savner dette selv. - jente 21 Anonymkode: a2824...897
Hr. Aktiv Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klarer ikke å slutte å tenke på dette, har aldrig sakt det høyt. Vert nå i et forhold i 4-5år, fantastisk kjæreste og samboer! Er 21 og han 23 ,har vert sammen med han siden jeg var 16. elsker han veldig mye. Problemet er at jeg savner singel livet, savner å kunne flørte med andre uten konsekvenser. Tenker ofte på at jeg har sex med andre, noe jeg får veldig dårlig samvittighet av. Har en på jobben jeg har flørtet med, og føler flørting er utroskap? Poenget er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?? Vill dette gå over av seg selv, burde jeg si det til samboer min? alle mine veninner prater om one nigth stands, tinder og hvem dem skal hooke opp med her og der.. savner dette selv. - jente 21 Anonymkode: a2824...897 Jo da tinder og ons høres flott ut på papiret. I virkeligheten så betyr det ofte dårlig og egoistisk sex med fare for kjønnssykdommer og andre ting. Kjør på.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Poenget er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?? Anonymkode: a2824...897 Du får bli singel, siden det er det du lengter etter. Anonymkode: 4f934...888
M Mads Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Klarer ikke å slutte å tenke på dette, har aldrig sakt det høyt. Vert nå i et forhold i 4-5år, fantastisk kjæreste og samboer! Er 21 og han 23 ,har vert sammen med han siden jeg var 16. elsker han veldig mye. Problemet er at jeg savner singel livet, savner å kunne flørte med andre uten konsekvenser. Tenker ofte på at jeg har sex med andre, noe jeg får veldig dårlig samvittighet av. Har en på jobben jeg har flørtet med, og føler flørting er utroskap? Poenget er at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre?? Vill dette gå over av seg selv, burde jeg si det til samboer min? alle mine veninner prater om one nigth stands, tinder og hvem dem skal hooke opp med her og der.. savner dette selv. - jente 21 Anonymkode: a2824...897 Dette vil alltid være ett savn. Sexen blir mer og mer rutinepreget og kjedelig og det er menneskers natur å være nysgjerrige. tipper du heller ikke fikk «pult fra deg» som 16-åring
ntrane Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Bryt opp, du skal ut å flakse med vingene dine. Du må lære deg selv å kjenne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå