Gå til innhold

Hvor lik er du på dine søsken personlighetsmessig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt interresant hvor like eller ulike søsken kan være. Jeg og mitt søsken er rake motsetninger. Sett bort fra at vi av og til kan le av det samme. Ganske synd egentlig, skulle ønske at vi hadde mer til felles. Hva er ulikheter eller likheter mellom deg og dine søsken?

Anonymkode: 8a578...87e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig ulike. Tror mye med det har å gjøre med totalt forskjellige retninger i livet. Alle tre gikk forskjellige linjer på VGS, alle tre har totalt forskjellige jobber som voksne, forskjellige interesser. 

Har flere ganger tenkt jeg er adoptert 😂 er så ulik de andre i familien

Anonymkode: 1bc32...29d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veeeeldig ulik. Vi finnes ikke like. Samme mor og far.

Anonymkode: c9307...73b

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vi er som dag og natt, veldig ulike.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er svært ulike, men interesserer og levemåte er ikke ulikt. 

Anonymkode: b3df4...7b1

AnonymBruker
Skrevet

Vi er faktisk like på en god del punkter, selv om begge er halvsøskene mine.  Noen av punktene har vi alle til felles, selv om de to ikke er i slekt engang 😅

Anonymkode: 4c9fc...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik min lillebror. Vi er som en kvinnelig og mannlig variant av samme mal. Han er litt mer kverulerende og sparsommelig enn meg, jeg er litt mer kreativ og bedre på å argumentere. Men jeg sløser også mer. 

Anonymkode: ebdfb...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig lik min bror, men han er mer åpen følelsesmessig enn meg. Blir mer og mer lik jo eldre vi blir.

Anonymkode: b53df...a61

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ganske like vil jeg si. Fører oss likt, lik humor, like interesser og verdier. Mitt søsken tar kanskje litt mer lett på ting mens jeg grubler noe mer, kanskje der vi skiller mest.men stort sett veldig like vil jeg si

Anonymkode: 6e353...860

AnonymBruker
Skrevet