Gå til innhold

Hvor lik er du på dine søsken personlighetsmessig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt interresant hvor like eller ulike søsken kan være. Jeg og mitt søsken er rake motsetninger. Sett bort fra at vi av og til kan le av det samme. Ganske synd egentlig, skulle ønske at vi hadde mer til felles. Hva er ulikheter eller likheter mellom deg og dine søsken?

Anonymkode: 8a578...87e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig ulike. Tror mye med det har å gjøre med totalt forskjellige retninger i livet. Alle tre gikk forskjellige linjer på VGS, alle tre har totalt forskjellige jobber som voksne, forskjellige interesser. 

Har flere ganger tenkt jeg er adoptert 😂 er så ulik de andre i familien

Anonymkode: 1bc32...29d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veeeeldig ulik. Vi finnes ikke like. Samme mor og far.

Anonymkode: c9307...73b

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vi er som dag og natt, veldig ulike.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er svært ulike, men interesserer og levemåte er ikke ulikt. 

Anonymkode: b3df4...7b1

AnonymBruker
Skrevet

Vi er faktisk like på en god del punkter, selv om begge er halvsøskene mine.  Noen av punktene har vi alle til felles, selv om de to ikke er i slekt engang 😅

Anonymkode: 4c9fc...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske lik min lillebror. Vi er som en kvinnelig og mannlig variant av samme mal. Han er litt mer kverulerende og sparsommelig enn meg, jeg er litt mer kreativ og bedre på å argumentere. Men jeg sløser også mer. 

Anonymkode: ebdfb...0bf

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig lik min bror, men han er mer åpen følelsesmessig enn meg. Blir mer og mer lik jo eldre vi blir.

Anonymkode: b53df...a61

AnonymBruker
Skrevet

Vi er ganske like vil jeg si. Fører oss likt, lik humor, like interesser og verdier. Mitt søsken tar kanskje litt mer lett på ting mens jeg grubler noe mer, kanskje der vi skiller mest.men stort sett veldig like vil jeg si

Anonymkode: 6e353...860

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er litt interresant hvor like eller ulike søsken kan være. Jeg og mitt søsken er rake motsetninger. Sett bort fra at vi av og til kan le av det samme. Ganske synd egentlig, skulle ønske at vi hadde mer til felles. Hva er ulikheter eller likheter mellom deg og dine søsken?

Anonymkode: 8a578...87e

Har også lite til felles med mine søsken. Ringer hverandre omtrent aldri. Og pm vi snakket på telefonen er det mye stillhet. Har ikke så mye å snakke om. 

Anonymkode: 71007...b68

AnonymBruker
Skrevet

Vi er svært ulike og har vært det hele livet. Har aldri hatt felles interesser eller venner. Har lite kontakt utover at vi møtes i familiesammenkomster fra tid til annen. 

Anonymkode: 12244...b1b

Skrevet

Vi er 3 søsken veldig ulike i hvordan vi lever livet, men har likevel enn del likheter, trur det er de verdiene en finner under fasaden våres. God mellomrom med tanken på alder, men har et godt forhold. Løye hvor ulike vi kan være (venner og familie) men samtidig så like når alt kommer til alt.

AnonymBruker
Skrevet

Som natt og dag. Har 3 halvsøsken (1 storesøster, 1 lillebror og en lillesøster). Jeg og storesøster har ikke vokst opp sammen. Mine småsøsken kom til verden da jeg var 10 og 12, så vi har heller ikke «vokst opp sammen» på samme måte som de med mindre aldersforskjell. 

Anonymkode: b0747...90c

Skrevet

Mer lik min bror, og har mer til felles med han enn med søsteren. Han er flinkere til å prate enn meg (ikke som i mer men ordlegger seg forståelig og bedre på å ha noe å si), fotografisk hukommelse har'n, vi har endel av de samme utfordringene utenom kommunikasjon og jeg har plukket opp endel interessefelt hos han. 

Vi har nok en kommunikasjonsstil som er mer lik hverandre enn det jeg å søsteren har. Derfor er det lettere for oss å prate sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Veldig ulike, helt ulike interesser, stil, smak når det kommer til musikk. Kunne aldri tatt oss for å være søsken hverken på utseendet eller personlighet.(jada, vi har samme mor og far) litt artig at man kan bli så ulike hverandre egentlig:skravle:

Anonymkode: ac1f0...1ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min eldste lillesøster er veldig ulike, men vi har veldig god kontakt. Jeg og min yngste lillesøster er veldig like, har god kontakt med henne også, men ikke så mye til felles sånn sett da hun går i 5.klasse og jeg er snart 30.

Anonymkode: 43e4c...725

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 5 søsken og jeg er veldig lik én av dem.

Anonymkode: bd421...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Alle vi 3 søstre er så ulike du bare får det, finnes ingen likheter personlighetsmessig 

Anonymkode: 70861...078

Skrevet

Vi har samme humor, vi har mange av de samme interessene, vi er begge ordensmennesker som liker at det er ryddig rundt oss og at ting er organisert, begge er familiekjære, men han er mye mer aktiv enn meg, et friluftsmenneske, mens jeg er bedagelig anlagt, han er også mer happy go lucky/fleksibel, mens jeg liker å ha kontroll, og så jobber vi med totalt ulike ting. Uansett likheter og ulikheter er vi gode venner som sees ofte. Veldig glad jeg har ham i livet mitt. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...