AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg har frem til nå deltatt på alle studentpresentasjoner på studiet. Jeg har nå kommet til et punkt hvor min sosiale angst har tatt overhånd, og jeg vet ikke om jeg klarer å fremføre neste semester. Det er et såpass lite studie, at jeg ikke bare kan forsvinne i mengden. Det blir lagt merke til om det er noen som ikke presenterer. Hva hadde du tenkt om noen ikke presenterte foran klassen? Anonymkode: e94b8...0f7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Tenker at de som ikke presenterer gjør seksuelle aktiviteter med foreleser. Anonymkode: c4206...83d 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Du kan vel ikke bare velge å la være? Anonymkode: 8aea9...cca 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har frem til nå deltatt på alle studentpresentasjoner på studiet. Jeg har nå kommet til et punkt hvor min sosiale angst har tatt overhånd, og jeg vet ikke om jeg klarer å fremføre neste semester. Det er et såpass lite studie, at jeg ikke bare kan forsvinne i mengden. Det blir lagt merke til om det er noen som ikke presenterer. Hva hadde du tenkt om noen ikke presenterte foran klassen? Anonymkode: e94b8...0f7 Snakk med lege og få psykologhjelp for din sosiale angst. Anonymkode: c95d4...c9f 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva hadde du tenkt om noen ikke presenterte foran klassen? Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt. Anonymkode: c95d4...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du kan vel ikke bare velge å la være? Anonymkode: 8aea9...cca Man kan få legeattest på at man ikke kan delta på det. Anonymkode: c95d4...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 At med så kraftig angst er man neppe klart for arbeidslivet, med litt forbehold om hva dette studerer. Anonymkode: 5dc57...c89 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Jeg hadde bare tenkt at du nok hadde en grunn til å ikke fremføre. 😊 Anonymkode: 9d072...eb4 3
Ullvott Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 Jeg ville tenkt at du sikkert hadde fått fritak. Hvis det åpenbart ikke er noe fysisk galt med deg som forhindrer muntlig presentasjon er det jo ikke så veldig vanskelig å tenke seg til at det er en psykisk årsak og at angst er den mest sannsynlige grunnen. Man trenger ikke være verken sladrete eller nysgjerrig for å tenke slike tanker for seg selv. Å dele spekulasjoner med andre, ville jeg derimot ikke gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 Jeg ville tenkt at du hadde dine grunner for det, og at det er din privatsak. Det sagt, så kan det også være en lettelse for deg å være åpen om årsaken, spesielt hvis dere er få og har grei kontakt. De fleste har full forståelse for at noen kan ha problemer. Anonymkode: d5eea...9ba 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Siden du har vært med frem til nå, hadde jeg stusset litt hivs jeg var f.eks. på samme gruppe som deg. Hvis du bare var en av "alle", hadde jeg ikke tenkt over det. Lege er et godt tips, noen fremføringer er obligatoriske (av god grunn), og da er det lurt å ha en attest. Legen kan også vurdere veldig midlertidige medisiner som kan dempe angsten. Anonymkode: 41692...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå