Mamma1988 Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Hei! Håper noen har noen gode tips til meg Jeg har lyst til å lage en boks til den kommende pappaen i huset. Typ en verktøyboks med litt diverse «utstyr» eller gøye ting en pappa kan ha med😊 Tenkte å dekorere utsiden med «Pappaboks». Er det noen som har noen ideer på hva jeg kan putte oppi?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Øl, skrutrekker og en boks med erter, kjøtt og flesk. Og kanskje en porrtidning. Anonymkode: a3520...e3e 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Jeg har mine tvil om han synes det er så gøy og koselig som du ville syntes om du fikk en "mammaboks". Men du kan selvsagt slenge sammen noen bleier, tåteflasker, gulpekluter og bodyer i en boks. Eller øl og peanøtter 😉 Anonymkode: d31a5...fb3 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Herregud, for noe tull 😂 Anonymkode: e90ad...ee1 6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Nå er jeg kanskje kjip, men i hvilke sammenhenger skal han «ha med» denne boksen? Regner med han trenger bleier, våtservietter, ekstra klær og gulpekluter som resten av oss 🤪 Anonymkode: 75d02...2b7 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Hvorfor er det teitere enn enn en såkalt «ammekurv». Altså her tok mannen seg like mye av babyen som meg. Anonymkode: 4cd56...3c0 7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Så koselig 😊 Pappaen her i huset har hatt god nytte av en god termokopp, fordi han ellers aldri rekker å drikke kaffen før den er kald 😛 Anonymkode: e4d29...451 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor er det teitere enn enn en såkalt «ammekurv». Altså her tok mannen seg like mye av babyen som meg. Anonymkode: 4cd56...3c0 En ammekurv har jo en praktisk funksjon, nettopp fordi man som ammende mor kan bli låst til sofaen i timesvis uten å kunne røre på seg. Ammekurven har man mat, drikke og andre ting man trenger innenfor rekkevidde på sofaen for å klare seg noen timer. Thermokopp og gulpekluter er vel det far hadde mest brukt for her. Ellers kunne han fint gå og finne seg mat og snacks når han ønsket. Anonymkode: 3ebeb...dc8 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En ammekurv har jo en praktisk funksjon, nettopp fordi man som ammende mor kan bli låst til sofaen i timesvis uten å kunne røre på seg. Ammekurven har man mat, drikke og andre ting man trenger innenfor rekkevidde på sofaen for å klare seg noen timer. Thermokopp og gulpekluter er vel det far hadde mest brukt for her. Ellers kunne han fint gå og finne seg mat og snacks når han ønsket. Anonymkode: 3ebeb...dc8 Vi har hatt to babyer som kun har sovet PÅ oss på dagen, og da er jo mannen akkurat like låst i sofaen uten å kunne røre seg.... Forøvrig er man ikke nødvendigvis låst uten å kunne røre seg når man ammer. Jeg kan gå og amme med babyen på en arm. Anonymkode: 9f271...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har hatt to babyer som kun har sovet PÅ oss på dagen, og da er jo mannen akkurat like låst i sofaen uten å kunne røre seg.... Forøvrig er man ikke nødvendigvis låst uten å kunne røre seg når man ammer. Jeg kan gå og amme med babyen på en arm. Anonymkode: 9f271...ec7 Joda, jeg har gått mye rundt og ammet selv, ammet i sjal uten hender også. Men dette har jeg til gode å se noen få til første, andre, tredje uke, hvor ammekurv blir hyppigst brukt Anonymkode: 3ebeb...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Joda, jeg har gått mye rundt og ammet selv, ammet i sjal uten hender også. Men dette har jeg til gode å se noen få til første, andre, tredje uke, hvor ammekurv blir hyppigst brukt Anonymkode: 3ebeb...dc8 At mor har behov for ammekurv har null og niks med fars behov å gjøre Om babyen sover på far, er far minst like låst som mor. Jeg hadde null problem med å amme gående allerede første uken med andremann, forøvrig.. Anonymkode: 9f271...ec7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): At mor har behov for ammekurv har null og niks med fars behov å gjøre Om babyen sover på far, er far minst like låst som mor. Jeg hadde null problem med å amme gående allerede første uken med andremann, forøvrig.. Anonymkode: 9f271...ec7 Men altså... pappa er jo sjeldent helt mutters alene med babyen de første månedene da. Mor har permisjon de første 6 ukene, som også gjerne sammenfaller med den tiden barnet krever å ligge på noen. Ammekurven hadde jeg ikke brukt for så lenge far var hjemme. Men klart, planlegger man å la far være mye alene med babyen så kjør på. Da er det jo fint med en boks til far og Anonymkode: 3ebeb...dc8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå