Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din erfaring😂

Anonymkode: a94be...714

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei Reddit er alltid overdrevet. 

• Liker 1
Skrevet

Elendig. Jeg fikk en pakke fra Tyskland der avsender hadde betalt frakt og likevel drev de å maste om at jeg skulle betale i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer. Nylig fått to pakker sendt med postnord og begge kom på under et døgn (fra oslo til trøndelag). Posten bruker f.eks alltid 3 dager hit. 

Aldri hatt noen problemer med dem tidligere heller, annet enn at de ett par ganger har levert pakken til feil utleveringssted, men det har ikke vært noe problem da de er så og si like langt unna. 

Anonymkode: 8744d...687

• Liker 3
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg opplevde en gang at pakken min havnet et helt annet sted, men en fyr på kundeservice var veldig behjelpelig og jeg fikk pakken etter 2 uker. 

Ellers har jeg ikke hatt problem.

AnonymBruker
Skrevet

Postnord funker bra til butikker og pickuppoints. Funker dårlig til privatadresser.

Anonymkode: 6b6b3...bff

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noen problemer med Postnord.

Anonymkode: 82547...3e1

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd noe negativt med postnord her. Tidligere leverte de bare en gang i uka (ja, jeg bor i gokk), men nå er det daglig (tror jeg) å jeg får pakkene kjempefort. 

Anonymkode: 68696...55b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er din erfaring😂

Anonymkode: a94be...714

De er verre enn det Reddit påstår. Elendig kundeservice, feilleveranser, forsinkelser, brekkasje,  krav om ekstra betalinger osv... Dette er  riktignok bedriftsdelen til PN, men virker som at privatdelen er like ille..

Anonymkode: 04152...715

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen negative erfaringer med dem. Har vært i kontakt med Kundeservice ved et par anledninger, og fått god hjelp der. Har langt bedre erfaring med dem enn med Posten.

Anonymkode: 4c80b...a3b

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en lang tråd her om det, det er jo helt elendig.  Jeg bestiller ikke om det sendes med post nord, er lei av å se tingene mine bli sendt hit og dit og sitte fast rundt om.

Anonymkode: 72fa0...0a0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noe problem med PostNord.

Anonymkode: d8a6a...65c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har opplevd mye rart med dem, at pakker har havnet i helt andre byer eller holdes som gissel på et lager helt til jeg kontakter kundeservice, eller at det står den er lastet på bil og forsøkt utlevert men at jeg ikke var hjemme, når dette ikke er sant. Nesten artig å følge den pakkesporingen og se alle eventyrene denne pakken får være med på før den havner hos meg.

Det pleier å gå bra å hente i butikk (opplevd tull med hentekode en gang bare), men på hjemlevering så er det litt sånn 50/50 om det går knirkefritt i min erfaring altså. Jeg hadde ikke brukt dem om det var viktig å få noe innen en spesifikk dato.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hatt problemer, men kun hentet i butikk og ikke fått hjemlevering.

Anonymkode: 80e8c...2de

AnonymBruker
Skrevet

Elsker PostNord. Har aldri hatt noen problemer med selskapet.

Anonymkode: 66d57...a08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske at jeg har vært misfornøyd med noe egentlig :) 

Anonymkode: 77da5...f6e

AnonymBruker
Skrevet

En gang leverte de pakken min til en bedrift på et lager langt bort i gokk. De ringte meg for å informere at postnord hadde levert den feil hos de. Jeg kjørte dit selv for å hente den for hadde ikke tid til å be de om å hente, da kan det fort da lang tid. Var en gave så kunne ikke vente. 

En gang opplevde jeg at pakken min ble levert til feil by. På kundeservice kunne de ikke sende den til rett sted, de ba meg om å kjøre 1 time for å hente den selv. Ba de bare om å returnere pakken. Bestilte pånytt og valgte posten da. 

Anonymkode: 0c86b...b69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er dårlig hjemlevering i min erfaring. Typ sånn leveres mellom 10-20, altså... jeg kan jo ikke være hjemme så lenge!

Anonymkode: 51181...553

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de er virkelig så dårlige. Men selvfølgelig ikke alltid. Problemet er at de håndterer det så JÆVLIG dårlig når det først er et eller annet. 

Anonymkode: 92233...ad3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bring (Posten) er bedre, men det er ikke mye tull med Postnord heller. Bare så irriterende når det feiler... Og Bring har jeg aldri noe tull med. 

Anonymkode: 2eb76...a5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...