showgirl Skrevet 1. september 2005 #1 Skrevet 1. september 2005 Noen som har en stamkafe i Oslo som de kan anbefale( som har nyyyyydelige kaker?) Har en forkjærlighet for ostekaker men som kakemons kan man spise det meste Har vært på Pascal(namme namme namme) men vil prøve noe nytt . Tips anyone?
Gjest gjesten Skrevet 1. september 2005 #2 Skrevet 1. september 2005 Du burde ta en tur innom Bacchus (ble det rett skrevet?) på hjørnet av Basarbygningen ved Domkirka. Er en stund siden jeg har vært der nå, men de har alltid hatt gode kaker av mange slag
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2005 #3 Skrevet 1. september 2005 Du burde ta en tur innom Bacchus (ble det rett skrevet?) på hjørnet av Basarbygningen ved Domkirka. Er en stund siden jeg har vært der nå, men de har alltid hatt gode kaker av mange slag ← Var denne jeg skulle anbefale Samson på egertorget har også mye bra
Belit Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Pascal er overlegent best på kaker, spør du meg. I Drammensveien, Tollbugata og på St Hanshaugen. Når det gjelder ostekake påstår skjønnerne og elskerne at den beste i Oslo fås på Markveien Mat og Vinhus. Riktignok en restaurant, men hvorfor ikke starte kakefesten med en bedre middag
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Jeg var på Bacchus på fredag og ostekaken var veeeldig god
siebaeo Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Når det gjelder ostekake påstår skjønnerne og elskerne at den beste i Oslo fås på Markveien Mat og Vinhus. Riktignok en restaurant, men hvorfor ikke starte kakefesten med en bedre middag ← Signerer på denne!! Utrolig god!
Mona Skrevet 6. september 2005 #8 Skrevet 6. september 2005 (endret) Ikke ostekake, men denne desserten på Friday's er veldig god: Moccha mud pie. Drinken Strawberry shortcake er også veldig god som dessert Endret 6. september 2005 av Mona
mabe Skrevet 6. september 2005 #9 Skrevet 6. september 2005 Anbefaler Kristines franske fristelser! Ligger i Krikeveien, så det er jo litt utenfor sentrum...-men de har nyyydelige kaker!
Snuppelure Skrevet 7. september 2005 #10 Skrevet 7. september 2005 Coco ett eller annet...i pasasjen mellom Ø.slottsgate og.... XX gt. Uff det var dårlig forklart, men fra Sten&Støm hovedinngang, rett over gaten er det en pasage (Slottspasagen?) med butikker og en Cafe med litt gammel stil. De hadde i allefall veldig gode kaker før.
lillesky Skrevet 7. september 2005 #11 Skrevet 7. september 2005 PASCAL! Ingen over og INGEN ved siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå