Gå til innhold

Brukar du Opera på mobilen din?  

5 stemmer

1. 1. Brukar du Opera på mobilen din?

• Ja, fullversjon
      1
    • Ja, Opera Mini
      0
    • Såvidt prøvd
      0
    • Nei - går det an?
      0
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Satt nett og leste om markedsandelane Opera har for nettlesarar på mobiltelefonar, og så byrja eg jo å lura litt då, kor mange som er på nett med Opera på mobilen sin...

Og for dei som lurar: Opera finst som komplett nettlesar som kan lastast ned og innstallerast på ulike mobiltelefonar, men for kort tid sidan så vart Opera Mini introdusert òg, som kan kjørast på så og seie alle telefonar med javastøtte. (Dessverre ikkje min :() Gratis. (Vel, bortsett frå vanlege utgifter for oppkopling då ;))

Og for dei som vil prøva: Send 'Opera' til 1984 og få vidare instruksjonar.

Endret av Crazee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, min mobil støtter det, men får bare opp melding 'ukjent fil' når jeg har trykket på å godta å installere. :(

Noen som vet hva som skal gjøres?

Skrevet

Jeg gjør *rekker hånda i været*

Lastet det ned i ferien da jeg drev og surfet på mobilen og fant det ut ved en tilfeldighet. Og jeg har telefon som støtter fullversjonen.

Men, jeg trodde den skulle legge seg som default, istedetfor det som allerede lå i telefonen, men der tok jeg feil. Jeg må inn i menyen og gå til programmer og bruke den manuelt hver gang... litt tungvindt.

Men... jeg tar den tungvindte veien bare for å bruke Opera, jeg... så JA - Opera som nettleser for meg...

Skrevet

Nei, har ikke prøvd ennå.

Fikk mobil med internett for snart et halvt år siden, men det går litt treigt med meg så jeg har bare surfa på den to eller tre ganger. Har tenkt på det hver gang, men ikke tatt meg tid til å fikse. Skal gjøre det en gang...

Er stort sett i nærheten av pc og der bruker jeg Firefox.

Gjest Homer Simpson
Skrevet

Jeg synes surfing med mobil er helt forferdelig uansett. Blir som om man skulle lese papiravis fra en dassrull. Så nei.

Skrevet
Jeg synes surfing med mobil er helt forferdelig uansett. Blir som om man skulle lese papiravis fra en dassrull. Så nei.

Hoho, veldig godt svart!

Helt enig, går treigt og veeldig uoversiktlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...