Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg la et legg på en fyr jeg holder litt på med, og spurte hvilken relasjon dette vil ende i til slutt (forpliktet forhold eller ikke). Fikk opp Three of Cups, avklart av The Devil. Er dette noe som blir mer enn et seksuelt vennskap, mon tro? 

Ved spørsmål om hva som blir utfallet dersom jeg fortsetter med ham, fikk jeg Six of Cups. Hmmm ...?

Six of Cups er for min del et kort som pleier å dukke opp før eller underveis i en gjenforening med noen jeg har holdt på med i fortiden, altså pleier det å være romantisk relatert. Men jeg har liten erfaring med dette kortet når vi allerede ER gjenforent. :) 

Anonymkode: 892c3...270

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje utfallet er at dere får en romantisk relasjon etter et seksuelt vennskap?

Anonymkode: 9111d...6b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje utfallet er at dere får en romantisk relasjon etter et seksuelt vennskap?

Anonymkode: 9111d...6b6

En god tanke der, ja. Men vi har allerede en slags romantisk relasjon, så det er derfor jeg reagerte og undret meg over Six of Cups i utfallsposisjon. 

Jeg må si at jeg ikke helt liker The Devil. Ikke at jeg automatisk tror at kortet insinuerer noe "ondt", men det er (ut ifra egen erfaring) noe som ikke helt stemmer når det kortet dukker opp. -TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Six of cups dreier seg mer om minner fra fortiden. Three of cups er forbundet med festlig lag.  The devil har med litt usunne følelser å gjøre. 

Er ikke helt overbevist om at det blir som du håper.

Anonymkode: 02cc6...7d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Six of cups dreier seg mer om minner fra fortiden. Three of cups er forbundet med festlig lag.  The devil har med litt usunne følelser å gjøre. 

Er ikke helt overbevist om at det blir som du håper.

Anonymkode: 02cc6...7d5

Greia er at jeg er veldig usikker på hva jeg "håper på" selv 🙈  Jeg har egentlig tenkt å avslutte, og hvis jeg skulle gitt en grunn til det i form av en "tarotforklaring", så hadde The Devil passet fint, ja. TS

AnonymBruker
Skrevet

Det blir fest, moro og vennskap. Kanskje kan der utvikle seg til nærere følelser. Men beware of the Devil. Sjelden jeg får det. Er dom regel noe galt (med fyren). 

Anonymkode: 7035e...742

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er dom regel noe galt (med fyren). 

Anonymkode: 7035e...742

Det er det også 😅  men vil ikke utbrodere mer her. Derfor jeg er svært usikker. TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...