Gå til innhold

Tenner på sterke jenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en tiltrekning/ fetisj overfor sterke jenter. Ikke muskuløse jenter, men vanlige jenter som er fysisk sterke.  Jeg vet jeg er svak til mann å være, men tror nok jeg er sterkere enn de fleste jenter, men er likevel nysgjerrig på hvor stor andel av jenter/ kvinner som faktisk ER sterkere enn meg. Jeg klarer f.eks. å ta 3-4 reps med 70kg i knebøy og 3-4 reps med 100kg i markløft. I benkpress klarer jeg 3-4 reps med 45 kg. I militærpress klarer jeg 3-4 reps med 25 kg. Jeg er tynn (179cm, 60kg) . 

Anonymkode: ed0d4...5ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være spennende å tenke seg lekebyting med en sterk jente- i senga eller i snøen.  Men bare å se på musklene hennes synes jeg ikke er så spennende

Anonymkode: 0031f...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt muskler på jenter synes jeg er litt digg, innenfor visse grenser. Sånn som dette, f.eks. Yummy!

Best-Abs-Workout-Tips-for-Women-sheeba-m

Anonymkode: 198f8...fc3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

🤩 føler meg plutselig sterk da💪 fint å lese før en skal ut å trene etterpå 😅🥳

120 i markløft, 85 i knebøy og 56 i benkpress er hva jeg klarer på en god dag😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, selv min gamle mor med kols hadde tatt deg. 

Tren mer på gymmet, få deg litt muskler, så vil damene der "se deg".

Opp å hopp du pingle gutt.

Tiden er inne for å gjøre grep så du når din drøm.

Ikke sitt der som en incel, ellee end opp som en cuckold. De har vi nok av i verden.

The 🐃

Anonymkode: 61dbd...33a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som så for meg en sterk jente med fine tenner?

Anonymkode: 3e26c...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har en tiltrekning/ fetisj overfor sterke jenter. Ikke muskuløse jenter, men vanlige jenter som er fysisk sterke.  Jeg vet jeg er svak til mann å være, men tror nok jeg er sterkere enn de fleste jenter, men er likevel nysgjerrig på hvor stor andel av jenter/ kvinner som faktisk ER sterkere enn meg. Jeg klarer f.eks. å ta 3-4 reps med 70kg i knebøy og 3-4 reps med 100kg i markløft. I benkpress klarer jeg 3-4 reps med 45 kg. I militærpress klarer jeg 3-4 reps med 25 kg. Jeg er tynn (179cm, 60kg) . 

Du er nok sterkere enn en jente som er utrent/nybegynner, men ikke jenter som har trent en stund. Jeg tok f.eks. greit 100kg i markløft iløpet av det første året. De fleste jenter som kjenner som er aktive og trener jevnlig er sterkere enn deg (og noen er MYE sterkere). Jeg vil tippe at i hvert fall 50% av jentene du finner på et vanlig treningsstudio kan klare å løfte tyngre vekter enn dette.

Anonymkode: 4b053...add

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (4 timer siden):

🤩 føler meg plutselig sterk da💪 fint å lese før en skal ut å trene etterpå 😅🥳

120 i markløft, 85 i knebøy og 56 i benkpress er hva jeg klarer på en god dag😅

når du heter "elder millennial" antar jeg at du er en litt eldre dame? du er sterkere enn meg i hvert fall. har du trent lenge? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er nok sterkere enn en jente som er utrent/nybegynner, men ikke jenter som har trent en stund. Jeg tok f.eks. greit 100kg i markløft iløpet av det første året. De fleste jenter som kjenner som er aktive og trener jevnlig er sterkere enn deg (og noen er MYE sterkere). Jeg vil tippe at i hvert fall 50% av jentene du finner på et vanlig treningsstudio kan klare å løfte tyngre vekter enn dette.

Anonymkode: 4b053...add

Jeg er ganske sikker på at jeg er sterkere enn den gjennomsnittlige jenta på gymmet, men hadde vært kult om det hadde blitt motbevist, lol. Hvor mye tar du i markløft nå da, og hva mener du er vanlig å løfte for jenter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

når du heter "elder millennial" antar jeg at du er en litt eldre dame? du er sterkere enn meg i hvert fall. har du trent lenge? 🙂

35år trent i ca 2 år, har ikke vert like flink det siste året 🙈 

Det tok vel 6 mnd med trening før jeg klarte 100kg, i dag hadde jeg RDL med 100kg. 

Når det er sakt så er det mange jenter som er mye sterkere enn meg! Jeg er vel helst for mosjonist å regne. 

Endret av Elder Millennial
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 46, trener aldri og er mye sterkere enn deg ts😅

så tipper det er lett for deg å finne sterk/sterke dame😊

Anonymkode: 9f3b1...227

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elder Millennial skrev (24 minutter siden):

35år trent i ca 2 år, har ikke vert like flink det siste året 🙈 

Det tok vel 6 mnd med trening før jeg klarte 100kg, i dag hadde jeg RDL med 100kg. 

Når det er sakt så er det mange jenter som er mye sterkere enn meg! Jeg er vel helst for mosjonist å regne. 

Imponerende (og ganske hot spør du meg!) Litt nifst også. Vet nesten ikke om jeg tørr å spørre hvor mye du og veninnene dine tar i normal markløft? Jeg måtte faktisk trene ganske lenge for å klare å komme opp i 1RM på 100kg i konvensjonell markløft, og da føltes ikke ryggen helt bra etterpå . Ekskjæresten min tok 100kg nesten med en gang, men hun drev riktig nok aktivt med turn da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener en ung jente på 55kg som trener med 100 i knebøy, 65 i benk og 100 i mark. Så pingle, det er du.

I Norge finner du noen av verdens sterkeste kvinner innen styrkeidretter. Så du kan finne eksempler som er dobbelt så sterke som deg.

Så kan du stille deg spørsmålet, har du trent i dag? Hvis ikke, husk mange kvinner har gått "all in" på gymmet i dag. Derfor er de enda sterkere enn det de var når du startet tråden, mens du relativt ble enda mer svak.

I skrivende stund karber norske kvinner opp, for å være klar for ny økt i morgen. Da sover pinglene seg svake, trøtt etter dager med gaming og bedrøvelig mat. Det handler om livsstil og ikke våte drømmer.

The 🐃

Anonymkode: 61dbd...33a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske ekstremt som mann som aktivt trener å ikke benke 60, jeg trener ikke lenger (corona...) men var på min fars hjemmegym etter over et år ute av gymmen og har fortsatt benk greit over 100.

Anonymkode: f54f4...a8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg er 46, trener aldri og er mye sterkere enn deg ts😅

så tipper det er lett for deg å finne sterk/sterke dame😊

Anonymkode: 9f3b1...227

Fascinerede, så du trener bare en sjelden gang?

Jeg ser i hvert fall mange flere jenter i vektavdelingen nå enn for noen år siden. Slanke, normalt utseende jenter som du ikke skulle tro var så veldig sterke . Det har skjedd mange ganger at jeg har lagt merke til at de løfter mer enn jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er ganske ekstremt som mann som aktivt trener å ikke benke 60, jeg trener ikke lenger (corona...) men var på min fars hjemmegym etter over et år ute av gymmen og har fortsatt benk greit over 100.

Anonymkode: f54f4...a8f

Ja jeg vet,Jeg har kanskje dårlige gener? Jeg spiser bra , men det hjelper ikke. Trente med PT en periode, han klarte ikke få meg opp i benken han heller. Har lange armer, med ganske tynne håndledd. Får lett vondt her og der hvis jeg presser for hardt, bl.a. i skuldrene, som gjør at jeg må ta pause. Så nå jeg har egentlig gitt opp litt å bli "stor og "sterk". Tiltrekningen overfor sterke jenter har jeg imidlertid hatt lenge, siden starten av tenårene. Man kunne sikkert fått en psykolog til å analysere det, men jeg ser ikke på det som noe problem egentlig, gjør bare hverdagen mer spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 13.29):

😂

Anonymkode: f7dd4...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...