maja30 Skrevet 30. september 2002 #1 Skrevet 30. september 2002 Hei!! Kan noen tipse meg om en fotograf i Oslo-området som tar fine bryllupsbilder? :D
monja Skrevet 1. oktober 2002 #2 Skrevet 1. oktober 2002 Det bodde en gang en superdyktig fotograf i Namsos som var utrolig flink til å ta bilder, men så flytta han til Oslo. Vet ikke hva fotosjappa hans heter, men han heter Andreas Bjørge......Han anbefaler jeg på det strekeste. Da får du bilder av kvalitet. Han var forresten med i Robinsonekspedisjonen for en tid tilbake Lykke til!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #3 Skrevet 1. oktober 2002 Andreas B. holder til hos Norstrandsfotografene, og jeg er enig i at han tar bra bilder. Andre fotografer som er verdt å sjekke ut er Tomazewich (e.l.) som holder til i Kirkeveien (også egen side på nettet). Jeg ville også sjekket ut noe som heter Kolonihagen e.l.. Det viktigste er at dere er tydeliger ovenfor fotografen på HVÄ dere ønsker.... Lykke til
Eføya Skrevet 2. oktober 2002 #4 Skrevet 2. oktober 2002 Hei! Vil henge meg på anbefalingen over: Tomasevich tar knall bar bilder, men vær tidlig ute med å bestille! Vi var veldig fornøyde med bildene han tok av oss. Har du lyst til å se dem så kan du gå inn her: http://www.weimaraner.no (Trykk på "vårt bryllup" i menyen til venstre.)
monja Skrevet 2. oktober 2002 #5 Skrevet 2. oktober 2002 Hei Ingvild! Kanonbra bilder Dere var skikkelig nydelige.....
Charly Skrevet 2. oktober 2002 #6 Skrevet 2. oktober 2002 Jeg anbefaler Ståle Dalberg på Lambertseter i Oslo. telefon nr. slettet - moderator
Unn_T Skrevet 2. oktober 2002 #7 Skrevet 2. oktober 2002 Må si meg enig med Monja. Andreas Bjørge er absolutt en veldig flink fotograf. Har sett bildene han har tatt fra andre bryllup, og de er kjempebra :D
Gjest Nygift Skrevet 7. oktober 2002 #8 Skrevet 7. oktober 2002 Vi brukte Fotograf Jonassen (et ektepar som tok bildene sammen) og ble kjempefornøyde. Anbefales på det sterkeste!
maja30 Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter #9 Skrevet 8. oktober 2002 Hei alle sammen og tusen takk for svar! :D Jeg har nå booket fotograf og jeg tror han kommer til å gjøre en god jobb. Til Ingvild må jeg bare si....KJEMPEFLOTTE BILDER!!! Dessverre er Tomaszewicz litt for dyr for oss... :D :D
Tvilling76 Skrevet 8. oktober 2002 #10 Skrevet 8. oktober 2002 Må jeg få spørre hvilken fotograf dere valgte??
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2002 #11 Skrevet 8. oktober 2002 Og hva dere betaler? Var det greit å få fotograf, eller var noan allerede opptatt? Skal gifte oss i Oslo i juni 2003, og lurer på når vi må bestille.
maja30 Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2002 Hei, Vi valgte fotograf Jan Lillehamre som holder til like ved Sofienbergparken. Har kikket på porteføljen hans og den ser veldig bra ut. Det gikk greit å bestille fotograf da ingen av de jeg henvendte meg til var opptatt, men man bør vel være ute så tidlig som mulig...gjerne 1 år i forveien (gifter meg 9. august 2003). :D
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #13 Skrevet 9. oktober 2002 maja30, hva skal dere betale for fotograferingen - og hva er inkludert i prisen? Veldig interessert i svar, for jeg lurer på å hyre Jan Lillehamre selv! Fine bilder synes jeg. :D
CEL. Skrevet 9. oktober 2002 #14 Skrevet 9. oktober 2002 Tomaszewicz på Majorstua er kjempeflink! Anbefales! www.tomaszewicz.no
Gjest Anonymous Skrevet 9. oktober 2002 #15 Skrevet 9. oktober 2002 Hei, Betaler i underkant av 7000 kr for fotografering, fremkalling og bryllupsalbum. Andre ting som takkekort, ekstrabilder og forstørringer kommer i tillegg. :D
maja30 Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2002 Hei igjen, Glemte selvfølgelig å logge meg på da jeg skrev svar om pris...så jeg gikk inn som gjest i steden. Sånn kan det gå når man er nybegynner. Meen, jeg tror det blir veldig bra. Bildene han har lagt ut på nettet ser kjempefine ut og jeg syns ikke prisen var så veldig avskrekkende. :D
Engel Skrevet 25. oktober 2002 #17 Skrevet 25. oktober 2002 Bare trekker denne opp igjen litt jeg! Og håper folk har tips om flere flinke fotografer. Vi må nemlig på fotografjakt i helga!
diddi Skrevet 25. oktober 2002 #18 Skrevet 25. oktober 2002 Hmm.. i Bærum har du en på Kolsås (Kjellmann), en på Bærums verk (dit vi gikk, og jeg er veldig spent på resultatet. Henter de vel på mandag), og en i Sandvika (Eldøy). De er alle mye brukt. Tipset er å ha noen ideer selv om hvordan bilden skal være.
fruenge Skrevet 25. oktober 2002 #19 Skrevet 25. oktober 2002 Et lite tips, siden jeg tror du ikk evet det. Her kan du søke på tidligere tråder. http://www.kvinneguiden.no/Forum/search.ph...hp?mode=results Søk på fotograf, der fikk jeg opp 227 treff på ordet. Sikkert noe du kan bruke der. SØKER DU PÅ JANE FÅR DU SIKKERT OPP EN JEG SYNES ER FLINK. har skrevet et innlegg her før om det. Men det får nesten være opp til deg å lete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå