AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg har fått øredråper med antibiotika og når jeg drypper det i øret får jeg redusert hørsel akkurat som om jeg skulle ha hatt sov i ro i øret. Jeg skal ta dråpene flere ganger i døgnet og lurer på om jeg skal skylle øret mellom hver gang. Anonymkode: ba0f8...409
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Du kan høre med de på apoteket. Min erfaring da jeg fikk dråper og ikke røre noe i øret under behandling. Når jeg dryppet så hørte jeg dårlig en liten stund mens dråpen gikk inn, det gikk over. Ikke bruk q-tips når du behandler. Det er viktig at dråpene får til og sette seg der de skal. Anonymkode: 5df39...55d 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan høre med de på apoteket. Min erfaring da jeg fikk dråper og ikke røre noe i øret under behandling. Når jeg dryppet så hørte jeg dårlig en liten stund mens dråpen gikk inn, det gikk over. Ikke bruk q-tips når du behandler. Det er viktig at dråpene får til og sette seg der de skal. Anonymkode: 5df39...55d Hvor lenge hørte du dårlig? Jeg hører dårlig mange mange timer etter. Anonymkode: ba0f8...409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå