AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Hva tenker dere om kosmetiske klinikker som indirekte presser kundene sine å få lagt ut sine før- og etter bilder på instagram o.l? Pleier dere å takke ja til det? Anonymkode: ec74f...17c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Jeg synes det er et større problem at en del klinikker viser bilder av tidligere pasienter til potensielle pasienter, usensurert og med navn på. Jeg har vært rundt på konsultasjoner på flere klinikker og er blitt vist bilder av en lang rekke kvinners kropp (og i et par tilfeller underliv) mens navnet deres synes øverst på skjermen. Jeg er på en facebookgruppe for min sykdom og har kjent igjen i hvert fall 10-12 navn derfra. Anonymkode: 71dac...dc0 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er et større problem at en del klinikker viser bilder av tidligere pasienter til potensielle pasienter, usensurert og med navn på. Jeg har vært rundt på konsultasjoner på flere klinikker og er blitt vist bilder av en lang rekke kvinners kropp (og i et par tilfeller underliv) mens navnet deres synes øverst på skjermen. Jeg er på en facebookgruppe for min sykdom og har kjent igjen i hvert fall 10-12 navn derfra. Anonymkode: 71dac...dc0 Det er jo brudd på taushetsplikten. Så bare å melde videre Anonymkode: 4dd07...477 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Jeg har kjent igjen folk fra før og etter bilder på sånne skjønnhetsklinikker. Og det er ikke nødvendigvis folk jeg kjenner så godt heller 🤔 skjønner folk ikke liker det ja. Anonymkode: 95bf2...427 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere om kosmetiske klinikker som indirekte presser kundene sine å få lagt ut sine før- og etter bilder på instagram o.l? Pleier dere å takke ja til det? Anonymkode: ec74f...17c Hvordan presser de? Anonymkode: 6d1a3...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er et større problem at en del klinikker viser bilder av tidligere pasienter til potensielle pasienter, usensurert og med navn på. Jeg har vært rundt på konsultasjoner på flere klinikker og er blitt vist bilder av en lang rekke kvinners kropp (og i et par tilfeller underliv) mens navnet deres synes øverst på skjermen. Jeg er på en facebookgruppe for min sykdom og har kjent igjen i hvert fall 10-12 navn derfra. Anonymkode: 71dac...dc0 Dette var jeg ikke klar over, og er enig med deg i at det er et langt større problem. Det er jo absolutt ikke greit og et alvorlig brudd på taushetsplikten! Jeg skjønner ikke hvorfor dette ikke snakkes høyt om. ts Anonymkode: ec74f...17c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan presser de? Anonymkode: 6d1a3...b0b Hvordan tror du? Anonymkode: ec74f...17c 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan tror du? Anonymkode: ec74f...17c Hvorfor tror du jeg spør? Anonymkode: 6d1a3...b0b 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå