AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Har lest for en venninne flere ganger og dette dukker stadig opp. Hvordan vil dere tolke et gjentagende 5 of pentacles og 3 of swords i en lovende dating relasjon? Det er hans følelser for henne. Jeg sa han kanskje føler seg litt ignorert/avvist eller ute av hennes liga, og redd hun kommer til å knuse hjertet hans, men hun sier hun han viser mye interesse. Queen of cups og 2 of cups har også dukket opp samtidig som hans følelser, som jeg tolker som en forelskelse. Anonymkode: 5d560...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Jeg vil si at det er ikke liv laga. Det der kan være er underliggende traume fra hans side, kanskje til og med selvsabotasje. Anonymkode: b957b...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vil si at det er ikke liv laga. Det der kan være er underliggende traume fra hans side, kanskje til og med selvsabotasje. Anonymkode: b957b...3ec Takk for bidrag. Har blitt overrasket begge to, for datingen går veldig bra. Har lest to ganger, og begge gangene dukket dette opp. Derfor litt skeptisk, de to kortene stemmer overhode ikke inn i hva hun beskriver i deres relasjon Anonymkode: 5d560...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for bidrag. Har blitt overrasket begge to, for datingen går veldig bra. Har lest to ganger, og begge gangene dukket dette opp. Derfor litt skeptisk, de to kortene stemmer overhode ikke inn i hva hun beskriver i deres relasjon Anonymkode: 5d560...ecc Jeg vil tolke det som at dette forholdet, at det er godt, viser ekstra godt nyansene til noe fælt som har skjedd. Skjønner du? Altså at han har opplevd noe fælt og nå ser hvor fælt det var. Så ingenting din venninne Gjør feil, dette er i dybden av ham. Det der er to veldig sterke kort. Anonymkode: b957b...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Og som hans intensjoner fikk jeg ace of pentacles og king of pentacles, som jeg tolker positivt og langvarig. Men usikker på hva jeg skal råde henne Anonymkode: 5d560...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vil tolke det som at dette forholdet, at det er godt, viser ekstra godt nyansene til noe fælt som har skjedd. Skjønner du? Altså at han har opplevd noe fælt og nå ser hvor fælt det var. Så ingenting din venninne Gjør feil, dette er i dybden av ham. Det der er to veldig sterke kort. Anonymkode: b957b...3ec Ah, ja jeg skjønner! Tusen takk, har gnagd på meg i hele dag Anonymkode: 5d560...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og som hans intensjoner fikk jeg ace of pentacles og king of pentacles, som jeg tolker positivt og langvarig. Men usikker på hva jeg skal råde henne Anonymkode: 5d560...ecc Så både en gnist og hele sulamitten.. jeg vil si denne fyren høres FULL av følelser ut, og at det både er høyt og lavt? Anonymkode: b957b...3ec
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så både en gnist og hele sulamitten.. jeg vil si denne fyren høres FULL av følelser ut, og at det både er høyt og lavt? Anonymkode: b957b...3ec Det var «kjærlighet» ved første blikk litt høyt og lavt iom at han er så fullstendig interessert når de er sammen, men så gir han ikke så mye underveis Anonymkode: 5d560...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var «kjærlighet» ved første blikk litt høyt og lavt iom at han er så fullstendig interessert når de er sammen, men så gir han ikke så mye underveis Anonymkode: 5d560...ecc Ja, jeg ville forberedt henne på at dette her ikke blir noe av, og det at hans intensjoner kom i pentacles, mynt, tyder på at han ikke kommer til å forplikte seg sånn med det første. Eller bestemme seg for hva han egentlig vil. Tidsmessig er Mynt den seneste av alle, vi snakker måneder år her. Anonymkode: b957b...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, jeg ville forberedt henne på at dette her ikke blir noe av, og det at hans intensjoner kom i pentacles, mynt, tyder på at han ikke kommer til å forplikte seg sånn med det første. Eller bestemme seg for hva han egentlig vil. Tidsmessig er Mynt den seneste av alle, vi snakker måneder år her. Anonymkode: b957b...3ec Ja, det og det andre du nevnte om hvordan forholdet får frem tidligere ting han har opplevd skal jeg nevne. Verdt å nevne at jeg også har fått ace of wands (som er ganske hurtig) som intensjoner, fått begge deler så litt usikkert akkurat hva han ønsker der. Men takker for hjelp Anonymkode: 5d560...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det og det andre du nevnte om hvordan forholdet får frem tidligere ting han har opplevd skal jeg nevne. Verdt å nevne at jeg også har fått ace of wands (som er ganske hurtig) som intensjoner, fått begge deler så litt usikkert akkurat hva han ønsker der. Men takker for hjelp Anonymkode: 5d560...ecc Det er nok han som er veldig usikker, han har nok blitt såret eller opplevd noe sårende selv. Jeg ville rådet deg til å legge et legg for venninen din hva som skjer om hun velger å fortsette dette. Ikke på ham, men hva som venter henne. Det vil forsterke de kortene du fikk på dem og relasjonen. Anonymkode: b957b...3ec 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 Hvorfor bruker dere ikke de norske beetgnelsene? Anonymkode: f8e6a...d61
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er nok han som er veldig usikker, han har nok blitt såret eller opplevd noe sårende selv. Jeg ville rådet deg til å legge et legg for venninen din hva som skjer om hun velger å fortsette dette. Ikke på ham, men hva som venter henne. Det vil forsterke de kortene du fikk på dem og relasjonen. Anonymkode: b957b...3ec God idè 🥰 Anonymkode: 5d560...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor bruker dere ikke de norske beetgnelsene? Anonymkode: f8e6a...d61 Jeg brukte det bare en gang, så kalte jeg det for Mynt. Anonymkode: b957b...3ec
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #15 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har lest for en venninne flere ganger og dette dukker stadig opp. Hvordan vil dere tolke et gjentagende 5 of pentacles og 3 of swords i en lovende dating relasjon? Det er hans følelser for henne. Jeg sa han kanskje føler seg litt ignorert/avvist eller ute av hennes liga, og redd hun kommer til å knuse hjertet hans, men hun sier hun han viser mye interesse. Queen of cups og 2 of cups har også dukket opp samtidig som hans følelser, som jeg tolker som en forelskelse. Anonymkode: 5d560...ecc Han føler innerst inne avvisning (eller redsel for å bli avvist) og hjertesorg ifb. med henne. Queen of Cups og Two of Cups tyder på varme/romantiske følelser. Min erfaring er at tarot er en "snapshot" av "der og da", så det kan endre seg fra øyeblikk til øyeblikk, sånn sett. Men i og med at det samme går igjen, så er det tydelig at det er noe mer varig. Anonymkode: 17bc7...18f 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #16 Skrevet 23. april 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Han føler innerst inne avvisning (eller redsel for å bli avvist) og hjertesorg ifb. med henne. Queen of Cups og Two of Cups tyder på varme/romantiske følelser. Min erfaring er at tarot er en "snapshot" av "der og da", så det kan endre seg fra øyeblikk til øyeblikk, sånn sett. Men i og med at det samme går igjen, så er det tydelig at det er noe mer varig. Anonymkode: 17bc7...18f Spennende dette med menneskets psyke, for venninnen min er veldig på at hun viser interesse tilbake og forstår ikke hvorfor de mørke kortene dukker opp igjen og igjen. Men er nok som tidligere foreslått i tråden noe han føler på av tidligere erfaringer. Spurte i kveld om hva som skjer om hun møter han igjen og fikk 6 of cups og 10 of cups (beklager jeg skriver de engelske begrepene). Syns nå det var lovende. Anonymkode: 5d560...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #17 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Spurte i kveld om hva som skjer om hun møter han igjen og fikk 6 of cups og 10 of cups (beklager jeg skriver de engelske begrepene). Syns nå det var lovende. Anonymkode: 5d560...ecc Det er fullstendig lovende! Anonymkode: 17bc7...18f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå