Ukjent. Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Lese? Yei eller nei? https://www.vg.no/rampelys/bok/i/vAJdvp/nakstad-bok-utsatt-til-hoesten
Example Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Ja, det vil jeg nok gjøre på sikt. Samtidig tror jeg ikke det å lese en bok om dette er det som frister mest allerede i september.
Enda en tulling Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Vil nok lese et sammendrag eller utdrag av boka av ren nysgjerrighet, bare for å få et inntrykk av vinklingen, forutsatt at det er gratis. Men hele boka? Nei takk. Så interessert er jeg ikke og jeg er i hver fall ikke interessert i å bidra til å fylle opp bankkontoen til Nakstad. 2
heavyheart Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Hvis han skal vente med boken, har de kanskje tid til å endre cover-bildet?Hvordan kom man fram til at det var det beste å bruke...? Helt krise. En ubekvem hånd dyttet opp i ansiktet.. Forstår inntrykket man ønsker å gi, men det kunne vært bedre. 3
Gjest Optimo Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Blir nok en bestselger under juletreet det her.
Den Sagnomsuste Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Herlighet så mye dritt folk leser... Det finnes vanvittig mye god faglitteratur om det ene og det andre. Hvorfor ikke kose seg med å lære noe nytt istedenfor kiosklitteratur? 4
Capt. Obvious Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 (endret) Nei takk, foretrekker å lese andre kilder fremfor en politiker som beriker seg på koronasituasjonen, mens andres liv og tilknytning til arbeidslivet har gått i grus. Endret 24. april 2021 av Capt. Obvious 8
Elhaym Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 Jeg er så lei Nakstad nå. Enda mer sjokkert ble jeg da jeg fant en heiagjenggruppe for han med en gjeng middelalderende damer på Facebook. Hva er så utrolig flott med han? 4
Sally-Go-Round Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Jeg reagerer på timingen. Hadde det ikke vært bedre å komme med boka i etterkant og slik kunne oppsummere, gjøre seg tanker om fremtiden..? (Jada, han kan gjøre det nå også) For meg virker det som han gir ut boka i høst for å tjene mest mulig penger på den. 7
slask Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 Kanskje han vil skrive om aksjeposten i Epi-Guard AS hvor han også sitter i styret. Kanskje fortelle hvor mange smittekuvøser de har solgt. https://proff.no/roller/epiguard-as/gamle-fredrikstad/faglig-vitenskapelig-og-teknisk-virksomhet/IF56BJT10N7/ 5
Gjest Villfisker Skrevet 26. april 2021 #13 Skrevet 26. april 2021 Fint for ham. Den skal jeg ikke kjøpe
Tøddel Skrevet 26. april 2021 #14 Skrevet 26. april 2021 Ukjent. skrev (På 23.4.2021 den 18.06): Lese? Yei eller nei? https://www.vg.no/rampelys/bok/i/vAJdvp/nakstad-bok-utsatt-til-hoesten han tar kaka, altså. 1
freesummer Skrevet 26. april 2021 #15 Skrevet 26. april 2021 Skulle tro han hadde vært soldat i krig, levd et par år blant fattige familier i India eller Romania, eller sett fattige mennesker med forferdelige sykdommer som de kanskje ikke får behandlet. Men nei. Han har sittet trygt i Norge i en eid bolig, og fått mer enn nok mat og en trygg jobb med høy lønn. Kanskje han har ligget våken noen netter for å tenke ut hva som kan høres mest skremmende ut for befolkningen på neste pressekonferanse, så han har kanskje fått litt mindre søvn. Hva skal han egentlig skrive om... 6
Hr. Aktiv Skrevet 26. april 2021 #16 Skrevet 26. april 2021 Overarbeidet my ass. Stod frem i media med at pandemien har økt arbeidsbelastningen. Ja sikkert. De fleste hadde vært overarbeid om de også har jobbet privat i arbeidstiden. 2
Nalini Skrevet 26. april 2021 #17 Skrevet 26. april 2021 (endret) Gi ut en bok nå, før en vet hvordan det går, kan fort slå tilbake på han. særlig da han sikkert vil skryte av seg selv. Han venter til alt er bra igjen. To grunner til at han gir ut boka. 1) Tjene mest mulig penger på krisen 2) fremheve seg selv Det kommer sikkert mange bøker fra andre også, Erna Solberg, Bent Høie, Helsedirektøren. Jeg er mer usikker på om Stoltenberg gir ut bok, jeg tror hun er mindre interessert i oppmerksomhet. fra VG: Boken er full av tilbakeblikk til triste og vakre øyeblikk i Nakstads eget liv og hans erfaringer fra storpolitikk i FN, maktkamper og personlige tragedier.» Endret 26. april 2021 av frysja 4
Deterbaremeg Skrevet 26. april 2021 #18 Skrevet 26. april 2021 Capt. Obvious skrev (På 24.4.2021 den 6.41): Nei takk, foretrekker å lese andre kilder fremfor en politiker som beriker seg på koronasituasjonen, mens andres liv og tilknytning til arbeidslivet har gått i grus. Nå er ikke Nakstad politiker, da. Tipper han ble spurt om å skrive bok og var for smigret til å si nei 🙂 Jeg kommer ikke til å kjøpe den, men skal lese sammendraget i Dagbladet/VG.
Gjest Paramount Skrevet 26. april 2021 #19 Skrevet 26. april 2021 frysja skrev (3 timer siden): : Boken er full av tilbakeblikk til triste og vakre øyeblikk i Nakstads eget liv og hans erfaringer fra storpolitikk i FN, maktkamper og personlige tragedier.» Kan ikke bli mindre interessant. Ønsker å glemme alt som har med han å gjøre.
Gjest Timeplan Skrevet 26. april 2021 #20 Skrevet 26. april 2021 Bevares, hvis Sophie Elise kan gi ut opp til flere selvbiografier så kan vel Nakstad koste på seg én, men jeg kommer neppe til å lese den.
Anbefalte innlegg