Gå til innhold

Tær/føtter hot eller not?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenner dette deg eller din bedre halvdel? Vi fant nylig ut at min mann tenner veldig på det, hehe, så jeg lurte på er det noe "ekstra" jeg kan gjøre? Vi skal veldig snart ha barnefri helg og jeg har handlet litt nytt leketøy/undertøy 😄 og vil ikke spørre han da dette er en overraskelse 🤪

Anonymkode: 73f6c...ae7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er bare corny. Nei jeg runker ikke til føtter :)

Anonymkode: 83e67...d8c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneføtter/tær er veldig hot

Gå barbeint når du er med han den helga. Gå barbeint i sko og gjerne støvletter hvis har det er veldig sexy å se på når e dame tar av og på støvletter barbeint

Anonymkode: ff35b...1a9

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok dette er en mann med fot fetisj som er inne og lager runde tråd. Igjen.

Anonymkode: 064da...152

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinneføtter/tær er veldig hot

Gå barbeint når du er med han den helga. Gå barbeint i sko og gjerne støvletter hvis har det er veldig sexy å se på når e dame tar av og på støvletter barbeint

Anonymkode: ff35b...1a9

Takk for svar, det kan nok la seg gjøre, vi skal på hotell, så da kan jeg ha på meg kjole og åpne pumps, har ikke støvletter 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror nok dette er en mann med fot fetisj som er inne og lager runde tråd. Igjen.

Anonymkode: 064da...152

Hehe vel du kan få tro hva du vil 😉, men jeg er ingen mann, jeg er en kvinne på 34 🙋🏼‍♀️

Skrevet

Velstelte danseføtter er hot som bare det!

Deilig å se hun gå barbent inne, og ute på sommeren. Deilig når hun bruker føttene til å runke pikken, og mer enn en gang har jeg avsluttet med å kommer på dem.

AnonymBruker
Skrevet
vesteraalen skrev (21 minutter siden):

Velstelte danseføtter er hot som bare det!

Deilig å se hun gå barbent inne, og ute på sommeren. Deilig når hun bruker føttene til å runke pikken, og mer enn en gang har jeg avsluttet med å kommer på dem.

Hva mener du er velstelte føtter? 😊 

AnonymBruker
Skrevet

NOT 🤮🤢🤮

Anonymkode: 75d6d...97d

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns velpleide smale føtter som har litt lange fine tær samt høy vrist er veldig pent/sexy

Skrevet

Not. Føtter og tær er enten nøytrale eller stygge. De bikker aldri over på den pene siden av skalaen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tenner dette deg eller din bedre halvdel? Vi fant nylig ut at min mann tenner veldig på det, hehe, så jeg lurte på er det noe "ekstra" jeg kan gjøre? Vi skal veldig snart ha barnefri helg og jeg har handlet litt nytt leketøy/undertøy 😄 og vil ikke spørre han da dette er en overraskelse 🤪

Fotfetish ja, jeg elsker og bli ronket av to velstelte føtter, litt negllakk, fotleenke og helst med litt olje som lukter godt. Føtter går meget godt ann å knulle, mellom leggene og lårene også. Jeg trenger ikke bestandig å ha den inni musa for å få utløsning🤪

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du er velstelte føtter? 😊 

Føtter som er uten masse tørr hud, uten lange ustelte negler. Blant annet. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (58 minutter siden):

Fotfetish ja, jeg elsker og bli ronket av to velstelte føtter, litt negllakk, fotleenke og helst med litt olje som lukter godt. Føtter går meget godt ann å knulle, mellom leggene og lårene også. Jeg trenger ikke bestandig å ha den inni musa for å få utløsning🤪

Enig, deilig å klemme føttene rundt pikken og knulle. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
vesteraalen skrev (4 minutter siden):

Føtter som er uten masse tørr hud, uten lange ustelte negler. Blant annet. 

Så egentlig bare "normal" stell av føttene da 😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så egentlig bare "normal" stell av føttene da 😊 

Ja, som alle damer jeg har vært med har gjort. Aldri vært sammen med ei som har hatt udelikate føtter. Men det et ikke alle som tar like godt vare på føttene sine, det ser man jo for eksempel om sommeren, når mange går barføtt i ulike sammenhenger.....

AnonymBruker
Skrevet
vesteraalen skrev (1 minutt siden):

Ja, som alle damer jeg har vært med har gjort. Aldri vært sammen med ei som har hatt udelikate føtter. Men det et ikke alle som tar like godt vare på føttene sine, det ser man jo for eksempel om sommeren, når mange går barføtt i ulike sammenhenger.....

Det har du nok rett i ja, har sett mange eksempler på ikke pene føtter i garderoben og på stranden 🙈 

Men jeg er nysgjerrig, kan jeg spørre om det er en type fot (om man kan si det sånn) som du syns er penere eller foretrekker ? 

Noen har jo feks en tå som er lengre enn stortåen,  noen har helt skeiv Lilletå osv. Og noen har alltid lakkerte tær, hva syns du er penest ? 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har du nok rett i ja, har sett mange eksempler på ikke pene føtter i garderoben og på stranden 🙈 

Men jeg er nysgjerrig, kan jeg spørre om det er en type fot (om man kan si det sånn) som du syns er penere eller foretrekker ? 

Noen har jo feks en tå som er lengre enn stortåen,  noen har helt skeiv Lilletå osv. Og noen har alltid lakkerte tær, hva syns du er penest ? 😊

Samboer sine er perfekt syns jeg. Hun bruker str 38 i sko, har fin «bue» på innsiden av foten, ingen skeive tær, og lengden på tærne er symmetrisk. Liker ikke skarpe farger, samboer lakker med blank lakk. 

AnonymBruker
Skrevet
vesteraalen skrev (1 minutt siden):

Samboer sine er perfekt syns jeg. Hun bruker str 38 i sko, har fin «bue» på innsiden av foten, ingen skeive tær, og lengden på tærne er symmetrisk. Liker ikke skarpe farger, samboer lakker med blank lakk. 

Da har jeg like føtter som henne, bare jeg bruker str37 i sko og bruker ikke lakk  😊    takk for svar forresten, har aldri reflektert over føttene mine og hva som eventuelt kan tenne noen ved de så setter pris på skikkelige svar 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har på ingen måte noen fotfetish, men om en dame jeg finner attraktiv har på et klesplagg jeg tenner på, f.eks. lyseblå jeans, og hun i tillegg er barbent, er det en slags prikk over i'en. :) 

Anonymkode: 0d220...ad5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...