Gå til innhold

Forslag om dekriminalisering av Incest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Game of thrones er en jente serie uansett. Erotisk rollespill er noe feminine folk liker.

Maskuline folk liker når det skjer bare. Pumping og pupper og slikt.

Anonymkode: 0d947...b39

Skrevet

På norsk er jo også incest forstått som eit misbruk av voksen mot born. Dette er heldigvis ikkje med i lovforslaget.

Det er også fleirtal for forbud mellom å gifte seg om du er syskenborn, og eg vonar dette kjem på plass her i Noreg. 

Jamfør TS sin lenke, så finnes det vel nok av gærne folk og nok av media som liker klikkbare saker. Heldigvis så vil ikkje dette bli vedtatt i vestlege land, sjølv om eg ikkje kan garantere for Polen, Ungarn og enkelte statar i USA

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (27 minutter siden):

På norsk er jo også incest forstått som eit misbruk av voksen mot born. Dette er heldigvis ikkje med i lovforslaget.

Det er også fleirtal for forbud mellom å gifte seg om du er syskenborn, og eg vonar dette kjem på plass her i Noreg. 

Jamfør TS sin lenke, så finnes det vel nok av gærne folk og nok av media som liker klikkbare saker. Heldigvis så vil ikkje dette bli vedtatt i vestlege land, sjølv om eg ikkje kan garantere for Polen, Ungarn og enkelte statar i USA

Er det jeg tenker også. Men incest er eneste tingen som liberale kan foreslå, siden transe er en ting så er det ikke umulig at incest vil bli lovlig også. De kan bare si at det må være bevis for konsent. Men grunnen at incest er lovlig er fordi det er misbruk i det.

Tror for eksempel at pedofili eller bestialitet aldri vil bli lovlig, fordi man kan aldri gi konsent uansett der. Det beste er at liberale kan myke det opp som legning som ikke kan bli lovlig. Men også at du ikke blir sett på som et freak om du liker det. Men jeg tror aldri liberale vil lovligjøre det. Men Incest tror jeg de kan fullstendig lovligjøre fordi det er argumentasjon for det.

AnonymBruker
Skrevet

*ulovlig*

AnonymBruker
Skrevet

Whats up step-family member?

Anonymkode: fa96c...543

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I så fall bør begge være steriliserte. Så lenge det er en mikropskopisk sjangs for at det kan bli barn av det, bør det være ulovlig.

Anonymkode: 273ca...1c1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Men incest er eneste tingen som liberale kan foreslå, siden transe er en ting så er det ikke umulig at incest vil bli lovlig også.

Wth... Hvordan mener du at incest og transpersoner henger sammen egentlig?? 😮 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk loven mot incest er litt rar i noen tilfeller. 

Hvis to søsken har sex sier norsk lov at begge straffes med inntil ett års fengsel. Dette gjelder selv om begge er voksne og det skjer frivillig.

Når begge settes i fengsel kan man ikke påstå at noen av dem er offer.

https://snl.no/incest

(Når det er mellom foreldre og voksne barn mener jeg det er et ujevnt maktforhold. Det bør være forbudt.) 

• Liker 1
Skrevet

Incest i alle former er motbydelig. Men jeg synes likevel ikke frivillige relasjoner mellom voksne mennesker bør straffeforfølges.

Skrevet

For de aller fleste av oss er incest motbydelig, men dersom de involverte er innenfor seksuell lovlig alder og det er frivillig fra alle parter, er det vel kanskje ikke noe som bør straffes? snakket med ei for en tid tilbake. Hun var over 20 år og hadde hatt sex med stefaren sin flere ganger. Hun syns det var helt greit. Er det logisk at begge disse skal straffes med fengselsstraff?

I Sverige var det en rettssak for noen år siden. Søster på 15 og bror på 18 hadde frivillig sex med hverandre. Han blir dømt for incest og voldtekt. Det er også litt merkelig. Eller?

Så, hvis incest likevel fortsatt skal være ulovlig, kan man jo diskutere hvordan samfunnet burde reagere...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...