AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Får besøk langveisfra i morgen. Fikk akkurat en telefon så har ikke lang tid på å finne ut hva jeg skal servere. har skadet øye så kan ikke være så avansert da jeg har lapp på Høyre øyet. maten må også lages tidlig og Varnes opp eller være klar til de kommer (de vet ikke selv når de kommer) vi blir 7 totalt. Vurderer også å bestille noe, men bor langt unna noen restauranter noen som har noen glupe forslag? Anonymkode: ad049...ac2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Lasagne, gryte (hjemmelaget bali kyllinggryte er kjempelett og kjempegodt!) Anonymkode: 77f30...6c8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Lag en skikkelig bolognese-saus. Blir alltid bedre oppvarmet. Anonymkode: 8afbd...72f
Camillapb Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 (endret) Tom kha gai suppe!! Blir enda bedre dagen etter! Server med naan og hvitvin! Endret 23. april 2021 av Camillapb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Honning/soyamarinert indrefilet med ovnsbakte poteter og en frisk salat på siden med feks appelsin i🥰 nydelig rett Anonymkode: 7e7ec...976
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Får besøk langveisfra i morgen. Fikk akkurat en telefon så har ikke lang tid på å finne ut hva jeg skal servere. har skadet øye så kan ikke være så avansert da jeg har lapp på Høyre øyet. maten må også lages tidlig og Varnes opp eller være klar til de kommer (de vet ikke selv når de kommer) vi blir 7 totalt. Vurderer også å bestille noe, men bor langt unna noen restauranter noen som har noen glupe forslag? Anonymkode: ad049...ac2 Bestille no, såklart! Anonymkode: 0c1a9...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå