Sophie-Ann Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg er nå på sesong 18 av NCIS, elsker den serien, selv om den ikke er av super kvalitet. Er blitt så glad i alle karakterene. Gråter og ler i hver episode. Blir tomt når den er over 🥺 2
alli634 Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Jeg startet akkurat om igjen på Greys Anatomy, er på første sesongen 😁 stooorkoser meg gjennom episode etter episode, og kan nesten ikke vente til å komme til nyeste sesong som jeg ikke har sett enda 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg ser på Gilmore girls igjen og igjen😅 Jeg bare ELSKER serien. Det er så fint å rømme inn i en verden med lite konflikter, ingen krig eller vold. Anonymkode: 3d867...b35 7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Har en tendens til å dette av etter noen år, spesielt når de bytter ut mange karakterer, eller hovedkarakterene. Derfor Days of our Lives har holdt i så mange år, tror jeg.. Hovedkarakterene er som oftest de samme. Man kan ta noen pauser og allikevel ikke ha mistet altfor mye. Samt at det aldri er forutsigbart. I CSI vet man at de "alltid" får løst drapsgåten, nesten uansett. Anonymkode: e662a...903
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en tendens til å dette av etter noen år, spesielt når de bytter ut mange karakterer, eller hovedkarakterene. Derfor Days of our Lives har holdt i så mange år, tror jeg.. Hovedkarakterene er som oftest de samme. Man kan ta noen pauser og allikevel ikke ha mistet altfor mye. Samt at det aldri er forutsigbart. I CSI vet man at de "alltid" får løst drapsgåten, nesten uansett. Anonymkode: e662a...903 Grunnen til at Days Of Our Lives har holdt så lenge er ikke fordi de ikke bytter karakterer, for det gjør de. Men fordi handlingen er så innmari treg og gjentar seg😂 Anonymkode: 3b697...7f7 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #7 Skrevet 23. april 2021 Det er sjeldent jeg avslutter en serie hvis jeg først har kommet inn i den. Av de jeg har sett lengst på nå, så er The Simpsons på sesong 32, South Park er på sesong 24, Bob's Burger på sesong 11, The Walking Dead har blitt renewed og skal ha sesong 11. Smallville gikk i 10 sesonger og jeg har tenkt å se hele serien igjen nå snart. ❤️ Savner den. Anonymkode: df8e4...4f9 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Jeg har sett Gilmore Girls flere ganger enn jeg vil innrømme 😂 Gossip girl kan jeg fint se igjen sex and the city 💖 nå har jeg endelig fått tak i 2 Broke girls så jeg har virkelig noe å se frem til når jeg er ferdig med semesteret (ja, det er belønning) 😂 å nå sitter jeg å ser på Greys Anatomy, å har på kort tid kommet meg til langt ut i sesong 8 🙉 jeg lever meg så inn i de seriene. Føler at jeg blir kjent med karakterene. Ler med de, gråter med de. Elsker serier 🤩 Anonymkode: bc155...84e 1
jukkapalme Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Grunnen til at Days Of Our Lives har holdt så lenge er ikke fordi de ikke bytter karakterer, for det gjør de. Men fordi handlingen er så innmari treg og gjentar seg😂 Anonymkode: 3b697...7f7 Haha, sant. Jeg så på det da jeg gikk på vgs og det holdt å se det de to dagene i uka jeg sluttet tidlig nok på skolen. Nå er det minst 20 år siden sist jeg så det og det har vel neppe skjedd noe særlig siden da Er noen av de gamle fortsatt med med de samme skuespillerne som på 90-tallet? Billie, Austin, Carrie, Sami, Vivian, Ivan, Kate, Kristen, John, Roman osv. Nå ble jeg nesten imponert over meg selv som husket alle de navnene 😅 Han som spilte Stefano Di Mera døde vel for noen år siden, men er Stefano fortsatt i serien med ny skuespiller?
jukkapalme Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Har sett sex and the city x antall ganger, går aldri lei! Elsker serien like mye nå som da den var ny. Og Friends. Ally Mc Beal, Seinfeld og Frasier skulle jeg også gjerne sett igjen. Husker tirsdagskveldene på tv2 var skikkelig seriemaraton med Ally mc Beal, Friends, Frasier og Seinfeld rett etter hverandre. 5
skreppamedleppa Skrevet 23. april 2021 #11 Skrevet 23. april 2021 Greys anatomi er en serie som har fulgt meg igjennom 3 flyttinger, siden før jeg traff samboeren, (og vi har jo vært i lag i det jeg tenker som ørten år😂) jeg kan se den om igjen og om igjen.. Jeg har ledd, grene og virkelig levd meg inn i serien. Så når noen som også ser serien og jeg prater sammen og hun tror at dette er siste sesong får jeg nesten lyst til å steine hun (neida... joda...😅) Desperate fruer ser jeg hver gang den ligger på viaplay, samme med supernatural (å for noen mannfolk det er i den serien🤩) Ally mc beal har jeg på dvd og har sett den mer en en gang for å si det sånn.. law and order special victims unit.. digger den serien, og den er vel på sånn ca 25 sesonger, bestilte pakke på cdon og har 20 sesonger av de. Fantastisk serie som jeg også lever meg mye inn i. Og "arr i sjelen" en påskekrim som en gang i tiden ble sent på tv 2, den kjøpte jeg og på dvd og ser med jevne mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #12 Skrevet 23. april 2021 Ikke serier, det blir for mange samtidsreferanser og dårlig kvalitet. Men klassiske filmer ser jeg stadig vekk. Er på en noir bølge. Mye kjekt fra 1940-60-tallet 🙂 Anonymkode: 09ab7...dcf
AnonymBruker 42 Skrevet 23. april 2021 #13 Skrevet 23. april 2021 (endret) Tror faktisk aldri jeg har en sett en eneste serie med mer enn 8 sesonger, og som jeg liker, men gode gamle serier kan jeg se gang på gang på gang Så f.eks. Seinfeld igjen for ikke så lenge siden Like bra fortsatt!!! Alltid trist når noe man liker er over, men jukkapalme skrev (1 time siden): Husker tirsdagskveldene på tv2 var skikkelig seriemaraton med Ally mc Beal, Friends, Frasier og Seinfeld rett etter hverandre. Var ikke tirsdagene "Friends" og "pizzagjengen", OG torsdag var X-files og Seinfeld, eller noe sånt? 🤔 Eddithh : Glemte helt "Always Sunny"!!! Den er på 19. nå Edit igjen... var visst mange flere med mer enn 8. sesonger jeg hadde glemt... Endret 23. april 2021 av Beeblebrox 2
skreppamedleppa Skrevet 23. april 2021 #14 Skrevet 23. april 2021 Ahhhh x files; så vannvittig outer, inner & gilty pleasure. Men skal innrømme har aldri sett de 2 siste sesongene.. kanskje på tide nå ja.. Takk beeblebrox 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #15 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kanskje ikke akkurat det samme, men jeg ser på Gilmore girls igjen og igjen😅 Jeg bare ELSKER serien. Det er så fint å rømme inn i en verden med lite konflikter, ingen krig eller vold. Anonymkode: 3d867...b35 Blir du sulten av G.G? Anonymkode: 72ffa...df9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #16 Skrevet 23. april 2021 Ser fortsatt på special victims unit etter 23(?) sesonger 😄 Anonymkode: 60ea9...5af 2
skreppamedleppa Skrevet 23. april 2021 #17 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser fortsatt på special victims unit etter 23(?) sesonger 😄 Anonymkode: 60ea9...5af Kvalitet
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #18 Skrevet 23. april 2021 Jada, jeg avsluttet nettopp Supernatural etter 15 (?) år og startet på nytt med første sesong! Jeg har også noen serier jeg ser om igjen og om igjen når jeg føler for det.. Gjerne Buffy og Angel, One Three hill, Frustrerte fruer, osv. skreppamedleppa skrev (30 minutter siden): Og "arr i sjelen" en påskekrim som en gang i tiden ble sent på tv 2, den kjøpte jeg og på dvd og ser med jevne mellomrom. Arr i sjelen har jeg ikke sett på mange år, men det var en flott serie! Har du lest bøkene? Anbefaler de virkelig! Anonymkode: 1d172...f57
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #19 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blir du sulten av G.G? Anonymkode: 72ffa...df9 Haha! Jeg klarer ikke å se den uten å mumse på noe😅 Anonymkode: 3d867...b35
skreppamedleppa Skrevet 23. april 2021 #20 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Arr i sjelen har jeg ikke sett på mange år, men det var en flott serie! Har du lest bøkene? Anbefaler de virkelig! Anonymkode: 1d172...f57 Nei, ante faktisk ikke at det var bøker til denne serien engang, men gud kor gøy, selger de i vanlig bokhandel? Hadde vært kjekt å lese da jeg virkelig liker denne serien. Bøker er jo bare dobbelt så gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå