AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Og som gjør deg bitter? Anonymkode: 4b3b8...a41 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Ja. Jeg hadde identifisert en betydningsfull regnefeil i en VIKTIG forskningsrapport innen mitt fagfelt, en feil som faktisk endret konklusjonen og dermed anbefalingen angående håndteringen av problemet. Var så dum at jeg nevnte det for en annen i teamet - og han ringte ansvarlig for rapporten fem minutter seinere og tok æren. Ansatt ble han også. Flere år seinere gikk han på en smell med et prosjekt som falt totalt i fisk - og jeg unner ham det. Anonymkode: 872bb...ca3 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Joda, har det, men det gjør meg ikke bitter -litt irritert men ikke bitter, jeg har nok av andre ting jeg kjemper om å ikke bli bitter for som er viktigere. Hos meg er det en nettside, som faktisk gjør det ok. Men de gjorde noen veldig store feil!!! De snakket jo aldri meg meg, de må ha overhørt meg da jeg snakket med noen andre. Og dermed så hørte de ikke/visste ikke hele av det jeg hadde tenkt på. Det fikk dem opp i masse rot med advokater!! De beskyttet ikke personvern, de la opp til fallgruver uten å tenke. Og hele greia har kostet dem myye stress og slit. Hadde de visst alle detaljer så hadde nok nettstedet vært mye mer godt likt av alle parter tipper jeg, dette kunne blitt et kjempebra samarbeidsprosjekt istedet for noe som mange ble sinte av (det er en god del mennesker som ikke liker dette nå).. Jeg hadde virkelig gått i dybden og tenkt ut alle fallgruver, mens de som ikke hadde tenkt ut ideen selv, selvsagt ikke gjorde det -og de datt den ene gangen etter den andre og fikk aldri nettstedet til å bli en skikkelig bra greie. Det kunne vært på alles lepper, men det er det ikke. Jeg sier selvsagt ikke noe mer her eller andre steder om hvordan de kunne løst det (forsent nå uansett), de får leve i rotet sitt, på en stjålet ide. Bitter er jeg ikke, og selv om jeg ble forbanna helt i starten så måtte jeg jo bare le av alt rotet de lagde etterhvert. Anonymkode: a7501...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå