Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en ung gutt på 20 år, bor alene i en hybel, i et veldig rolig strøk (et lite tettsted). 

I går opplevde jeg noe veldig ubehagelig, jeg hadde mitt vindu åpent som vanlig, rundt klokken 23.30 på natten var det noen som forsiktig banket på vinduet og sa "pssst" dette gjorde vedkommende 2-3 ganger, veldig stille, det var ikke noen hard banking liksom.

Jeg er veldig redd nå, jeg vet ikke hvem dette kan være da jeg nesten ikke kjenner noen her - jeg flyttet på grunn av studie og fordi det er billige leiepriser her.

Jeg har ingen fiender, på hverdagen er jeg kun på skolen, er veldig usosial av meg da jeg lenge har slitt med sosial angst og panikk angst, så jeg fester heller ikke, eller noe sont.

Jeg er så stresset nå og min dårlige psyke gjør ikke ting bedre, er så redd for at noen er ute etter meg. 

Tankene mine snurrer og jeg er redd for å gå ut nå, tenk om det sto noen med en pistol bak vinduet som hadde håpet på at jeg tittet frem for å kunne skyte meg. 

Og jeg vet ikke hvordan jeg en gang hadde forsvaret meg selv om noe hadde skjedd, jeg har hele mitt liv vært tynn som en flis, uten noen muskler, svak er jeg også.

Nei, huff :(

Det jeg lurer på er: Har noen opplevd noe lignende før?

Bør jeg kontakte politiet? 

Vær så snill prøv å ikke dømme meg om jeg overreagerer, jeg er bare en svak gutt som ikke har særlig mange å ta opp denne hendelsen med.

Anonymkode: 2b5e3...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Personen kan ha banket på feil vindu eller ikke visst at personen som har bodd der tidligere ikke er der lengre. 

Har omtrent opplevd det samme.. Bare at jeg var den tullingen i fylla som gikk til naboen og trodde det var min leilighet. 🙄🙄

Opplever du igjen så roper du bare hvem det er og gir det seg ikke så roper du at du blir å tilkalle politiet om personen ikke svarer. 

Endret av Kenelz
  • Liker 5
Skrevet

Tviler veldig, veldig sterkt på at det sto noen der med en pistol, altså😅 Skulle det skje igjen at noen banker, da kontakter du politiet. Er noen bare noen som hadde det litt gøy i går😁

• Liker 1
Skrevet

Første natt jeg flyttet hjemmefra lå det en full svenske utenfor døra mi, som hadde tenkt seg på besøk til en som bodde der før. 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, det må ha vært jævlig. Jeg har aldri opplevd det der, men jeg bodde en gang i en sokkel med kun vinduer høyt oppe i stua og ingen vinduer i sovekroken jeg hadde. Dermed ble jeg nødt til å bruke de stuevinduene hvis jeg skulle ha vindu oppe på natta (noe jeg er avhengig av). Det var sånne vinduer som på en måte bare "vippes" ut så de går litt utover  uten noen form form sikring. Jeg lå å tenkte over det at kom det inntrengere eller tyver så var det bare for de å krype inn gjennom de vinduene og åle seg ned i leiligheten min. Orket bare å bo sånn i ett år før jeg flyttet. 

Anonymkode: 67119...04d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også opplevd at noen banket på døren rett etter jeg hadde flyttet inn i ny leilighet. Han skulle besøke henne som bodde der før. Ingenting å være redd for.

Anonymkode: 612df...76b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare en rusa person som tilfeldigvis endte opp utenfor... Tviler på at vedkommende kommer tilbake igjen.

Anonymkode: 556b5...300

• Liker 1
Skrevet

Mest sannsynlig er det noen som har tatt feil av ditt vindu og et annet. 

Kanskje tyver, kanskje noen ute i mer romantiske ærend. 

Men kontakt gjerne politiet, bare for å opplyse om hendelsen. Hvis det er tyver som er ute og kartlegger er det interessant for politiet. 

Hvis personen var ute etter deg så ville du visst det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det må ha vært en ekkel opplevelse for deg ❤️ Ikke vær redd og ikke bekymre deg mer. Det har helt sikkert en naturlig forklaring :) Du trenger ikke å tenke på dette noe mer, for hadde det vært noe farlig eller noen som hadde vært ute etter deg , da hadde du visst det. Fortell om dette til dine foreldre, alle du omgås med så dem vet om det bare. Men prøv så godt du kan å ikke uroe deg for dette. Jeg er sikker på at det ikke var noe ❤️

Anonymkode: 2f971...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...