AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Jeg har to fortenner som er en del lengre enn de andre, og jeg vet om flere som har filt litt av fortenna sine. Noen her med erfaring med det? Den ene fortanna mi er litt over den andre, så er usikker på om det i det hele tatt er mulig før jeg får retta den ut :// Jeg gjør ikke det her om det er farlig eller blir komplikasjoner, da jeg ikke bryr meg så mye om perfekt tannrekke. Det er litt sjarmen med meg at tanna mi er litt over den andre😝 Anonymkode: d3364...c02
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Du kan gå til tannlegen og få høre mulighetene. Generelt så vil tennene slites med alder, så å fjerne tannsubstans nå gjør jo at du har mindre å slite på senere. Men vanskelig for oss her inne å si så mye uten å se tennene dine, og en tannlege vil ha kunnskap om muligheter og evt fare for bivirkninger. Nå skal jo fortennene være litt lenger en de ved siden av da, sånn uansett. Men lureste er vel å ta det opp på neste sjekk hos tannlegen. Anonymkode: 78c19...3a2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har to fortenner som er en del lengre enn de andre, og jeg vet om flere som har filt litt av fortenna sine. Noen her med erfaring med det? Den ene fortanna mi er litt over den andre, så er usikker på om det i det hele tatt er mulig før jeg får retta den ut :// Jeg gjør ikke det her om det er farlig eller blir komplikasjoner, da jeg ikke bryr meg så mye om perfekt tannrekke. Det er litt sjarmen med meg at tanna mi er litt over den andre😝 Anonymkode: d3364...c02 Har gjort det hos tannlegen, de gjør jo ikke noe sommer farlig? 🤪 Anonymkode: d5468...adb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan gå til tannlegen og få høre mulighetene. Generelt så vil tennene slites med alder, så å fjerne tannsubstans nå gjør jo at du har mindre å slite på senere. Men vanskelig for oss her inne å si så mye uten å se tennene dine, og en tannlege vil ha kunnskap om muligheter og evt fare for bivirkninger. Nå skal jo fortennene være litt lenger en de ved siden av da, sånn uansett. Men lureste er vel å ta det opp på neste sjekk hos tannlegen. Anonymkode: 78c19...3a2 Ja altså jeg har et lag nederst på fortennene som er litt usynlig nesten. Altså er det tynere lag nederst på tennene mine, mulig det går ann å fike dette. Jeg trenger ikke like korte som de andre, bare litt kortere enn hva de er nå! Anonymkode: d3364...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå