AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Fant to bilder Amerikansk liberal homsemiljø Konservativ britisk homsemiljø. Den med balonger er liberal. Den med masse folk er konservative Samme kan være om transer. Sammenlign liberale transer til en konservativ en som Caitlyn Jenner. Liberale virker syk ekle og degenererte bare. Anonymkode: 56b69...650
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Eller kunne ikke kopiere bilde. Men et eksempel på konservativ homsemiljø. Godt miljø, god livsstil. https://www.lgbtconservatives.org.uk/ Anonymkode: 56b69...650
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Jeg forstår ingenting av innlegget ditt. Mener du at du ikke liker at transkjønnede personer tarpolitiske standpunkt, eller at transkjønnede ikke er konsekvente (at de ikke er en homogen gruppe) ????? Uavhengig av hva du ville med innlegget er jeg rimelig sikker på at vi ikke er enig i stort. Anonymkode: f9ed4...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår ingenting av innlegget ditt. Mener du at du ikke liker at transkjønnede personer tarpolitiske standpunkt, eller at transkjønnede ikke er konsekvente (at de ikke er en homogen gruppe) ????? Uavhengig av hva du ville med innlegget er jeg rimelig sikker på at vi ikke er enig i stort. Anonymkode: f9ed4...8ed Jeg synes hvis du vil bli mann eller dame, greit. Om du spiller liberal rollespill om non binary og det tullet, ellers takk. Finn en bedre hobby Anonymkode: 56b69...650
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Jeg laget en video på det her 4:24 Anonymkode: 56b69...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå