AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Synes så mange av vennene mine skal gifte seg eller blir fridd til i koronatiden. Tenker det er mange som egentlig burde gått fra hverandre, men de føler de bare har hverandre og er redde for ensomheten (som kommer til å forsvinne igjen når koronatiltakene er over). Anonymkode: 8e4e9...a9b 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Neh. Jeg gifta meg fordi jeg elsker han 🙊 Anonymkode: 95a49...283 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 De jeg kjenner gjorde det nå for å ha en unnskyldning for å ikke ha bryllup Anonymkode: 30218...ed8 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Absolutt ikke tilfelle her, elsker han som snart blir mannen min og korona har bare ført oss tettere sammen 😊 Vi vil bli gift, og at bryllupet blir litt mindre er det helt i orden. Hadde uansett ikke tenkt å ha 50 gjester. Andre jeg kjenner som gifter seg nå har vært forlovet lenge, og vil også starte på ekteskapet 😊 Anonymkode: b8d18...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Er en fin mulighet å gifte seg under korona. Har hatt lyst til å gifte meg, men vært treg... Det å velge koronabryllup kan forenkle alt fra gjestelisten til hvordan opplegget skal være. Vi giftet oss da vi egentlig skulle vært i Syden. Perfekt, lett å få tak i fotograf osv. også. Kan evt. ha en mer normal bryllupsfest senere/etter korona... Anbefales:-) Anonymkode: 793ce...96b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå