Gå til innhold

En venn av kjæresten klemte meg og jeg ble litt synlig flau fordi han er veldig attraktiv! Dør litt nå.,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så ja.. kjæresten som jeg elsker og respekterer har en venn jeg ikke har møtt så mange ganger og han ga meg en klem. Jeg rødmer lett og rødmer jo selvom jeg egentlig ikke er tiltrukket av noen, men her rødmet jeg fordi vennen er veldig kjekk! Kjæresten så det dessverre. Jeg er ikke interessert i han og ville aldri gått bak ryggen på kjæresten. Merket typen min ble litt stille etterpå, egentlig tydelig at han er litt brydd. Tror han kommer til å spørre om det.. hva sier jeg da?! Jeg har så vondt av kjæresten og er så flau...

«Ja, han ser bra ut, men det er kun deg jeg vil ha?»

Anonymkode: 36fcb...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Si at du ble litt overrasket over klemmen, at du ikke har truffet ham så mange ganger og ikke er vant til å klemme folk nå når man egentlig ikke skal klemme folk.

Du ble lit satt ut og visste ikke hvordan du skulle reagere siden det egentlig ikke var riktig av ham å gi deg den klemmen. Du kan til og med være førstemann ut og si noe slikt som at du syntes det var litt ubehagelig (med mindre du til vanlig løper rundt og klemmer folk du ikke kjenner så godt)

Endret av ekkoet
  • Liker 8
Gjest laPistola
Skrevet

Skal man klemme andre andre enn nærkontakter nå? Dette hadde jeg reagert på helt uavhengig av utseende på vedkommende, så tror ikke du bør måtte forklare eller nevne at han ser bra ut... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Så ja.. kjæresten som jeg elsker og respekterer har en venn jeg ikke har møtt så mange ganger og han ga meg en klem. Jeg rødmer lett og rødmer jo selvom jeg egentlig ikke er tiltrukket av noen, men her rødmet jeg fordi vennen er veldig kjekk! Kjæresten så det dessverre. Jeg er ikke interessert i han og ville aldri gått bak ryggen på kjæresten. Merket typen min ble litt stille etterpå, egentlig tydelig at han er litt brydd. Tror han kommer til å spørre om det.. hva sier jeg da?! Jeg har så vondt av kjæresten og er så flau...

Anonymkode: 36fcb...a00

Øh. Mannen din runker garantert til andre kvinner og fantaserer også om dem. Da har han ingen rett til å bli sur fordi du syns at kompisen hans er attraktiv. For alt du vet fantaserer kjæresten din også om moren din, søsteren din, venninnene dine (sistnenevnte er kjempe vanlig). 

Du sier "ja, han ser bra ut", ikke mer enn det. Det er også svaret typen din sannsynligvis ville gitt deg om situasjonen var omvendt. Du trenger ikke rettferdiggjøre naturlige følelser, det er vanlig å synes at andre er attraktive og fantasere om andre selv om man er i et forhold. Hva er vitsen med et forhold da tenker du? Nei, jeg tenker det samme, derfor er jeg heller ikke i forhold. :P 

Anonymkode: 96691...5cb

Skrevet

Under en pandemi!?

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, han ser bra ut, men det er kun deg jeg vil ha?»

Hvis dette er sant så er dette fasit.

AnonymBruker
Skrevet

«Jeg ble litt satt ut da han ville klemme og lurte på om du ville bli sjalu, derfor rødmet jeg.»

Anonymkode: d00a1...b14

AnonymBruker
Skrevet
ekkoet skrev (På 23.4.2021 den 14.06):

Si at du ble litt overrasket over klemmen, at du ikke har truffet ham så mange ganger og ikke er vant til å klemme folk nå når man egentlig ikke skal klemme folk.

Du ble lit satt ut og visste ikke hvordan du skulle reagere siden det egentlig ikke var riktig av ham å gi deg den klemmen. Du kan til og med være førstemann ut og si noe slikt som at du syntes det var litt ubehagelig (med mindre du til vanlig løper rundt og klemmer folk du ikke kjenner så godt)

Jepp, dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 13.43):

Nei nei nei, ikke snakk om utseendet, det kan bli en hang up for han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si det rett ut som det er. vis han innlegget ditt du har skrevet her. Han er kjæresten din og bør forstå deg. Jeg hadde uansett ikke likt at en jeg ikke kjente så godt plutselig ga meg klem under pandemi

Anonymkode: 2c9c1...8e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare si det rett ut som det er. vis han innlegget ditt du har skrevet her. Han er kjæresten din og bør forstå deg. Jeg hadde uansett ikke likt at en jeg ikke kjente så godt plutselig ga meg klem under pandemi

Jeg gir ikke engang klem til mine foreldre eller søsken under denne pandemien

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke Corona der hvor du er trådstarter?

Anonymkode: 55526...e60

AnonymBruker
Skrevet

sånn er det å leve i realitet, der det ikke er mulig å endre manus. 

Tenk på alle mennesker som må gå i tinder uten noen erfaring!

Drit i det, og lev livet ditt videre!

Anonymkode: 67166...ac9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp, dette.

Jepp, dette.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde min kone reagert slik hadde jeg bare ledd og tenkt det var litt søtt

Anonymkode: 3da59...f4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...