Gå til innhold

Tror dere Norge blir muslimsk innen 20 år?

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are
Skrevet

Det tror jeg, er ganske overbevist om det faktisk. Hva tror dere?

Med hilsen fra Jon Are

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestelisa
Skrevet

Det tror ikke jeg. Det er jeg helt overbevist om, faktisk.

Skrevet

Nei, det tror jeg virkelig ikke. Norge vil antagelig droppe statskirken, sikkert innen 20 år. Hvorfor skulle kristendommen byttes ut med islam? Og hvordan skulle muslimer få gjennomslag for det? Meg bekjent er det ikke mange muslimer i politikken. For meg virker det også veldig usannsynlig at det norske folket ville stemme for ny statsreligion.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Det tror jeg definitivt ikke! Men jeg håper at vi har flere muslimer her om 20 år enn vi har i dag.

Skrevet

Sånn som utviklingen går nå, vil de før eller senere ta over både Norge og flere land. De krever og krever. De får det som de vil, og innvaderer Norge med sin religion og regler. Og Norge bøyer seg i støvet. Det bærer bare en vei...

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg tror muslingene tar over. Vi må ut i havet, alle mann.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Det mest skremmende er de muslingske fundamentalistene, blant annet vil de med henvisning til Koreaneren forby blåskjell.

Gjest LoisLane
Skrevet

:ler:

Nei, nå tuller vi til tråden til Jon Are igjen. Skjerpe seg, Dum!

Har ikke du din egen tulletråd?

Skrevet

Nei jeg tror ikke norge vil være muslimsk om verken 20 eller 50 år, det bekymrer meg ærlig talt ikke i det hele tatt.

Gjest Homer Simpson
Skrevet

Men folk hadde blitt bekymret hvis Norge hadde blitt et muslimsk land ;).

Skrevet

det er vel "folk" som avgjør om det blir det eller ikke, det er ikke akkurat sånn at muslimene kommer inn og kupper regjering vår og alt styre i landet uten at vi "folket" har noe vi skal ha sagt i det hele tatt.

Skrevet

Så lenge det er mulig å danne parti på bakgrunn av religion i dette landet her så er ingenting umulig...

-viXen-

Skrevet

Dette mente jeg som en seriøs tråd, men jeg flyttet den til skråblikk, for jeg blir jo alltid flyttet dit uansett :forvirret: Hvordan vil denne utviklingen påvirke Norge? Hvordan kan det ha seg at vi godtar å leve i frykt for bomber og for å uttale oss om Muhammed? Hvorfor skal vi gi Halal mat på skoler , når vi ikke kan gi de eldre skikkelig behandling? Jeg er redd for denne utviklingen, og jeg mener jeg har grunn til å være redd. Hvorfor er det ingen som kan ta dette seriøst? Ja, jeg vet at det er mange muslimer som ikke er voldelige fundamentalister, men hva skjer med de når Norge er blitt muslimsk?De blir stemmet ut selvfølgelig! Vi må slutte å være så naiv her i dette landet, og komme fram med en fruktbart diskusjon rundt emnet. Noen synspunkter? Med hilsen fra Jon Are

Skrevet

det er vanskelig å diskutere mye om noe man ser på som omtrent like sannsynelig som at vi må forberede oss på at det kommer til å komme en hær med ufoer og overta jorden... for min del.

jeg tror som sagt det ikke er noen fare for at norge SKAL bli muslimsk, ergo ser jeg ikke hvorfor man skal diskutere hva man evt skal gjøre.

Skrevet

Hvorfor ser du ikke på det som en fare Ailine? Er du klar over den sterke veksten av muslimske borgere i Europa? Det er en religion i sterk framvekst og ikke minst her i Norge. De får flere barn, terroren øker og folk er redd, hvorfor skulle det ikke være en reell trussel? Vi etterkommer flere og flere krav fra dem, og hvis du så mye som sier at du er uening og vil stoppe innvandringen av muslimer , så er du med en gang dum og lite åpen for impulser. Jeg synes dette er et tankekors, og vi har all grunn til å tro at Norge skal bli mer eller mindre muslimsk innen 20 år! Med hilsen fra Jon Are

Skrevet

fordi slik jeg ser det, så er ikke de aller fleste muslimene, verken I norge eller utenfor, kommet hit for å kuppe landet eller sprenge seg selv i luften!

det finnes rimelig mange flere kristne i landet, likevel blir norge mindre og mindre "kristent" som land, og nei, det blir ikke mer og mer muslimsk heller.

at man OGSÅ lar muslimer få litt friheter når vi i utgangspunktet lar de komme hit og bosette seg, ser jeg på som en selvfølge og ikke noe minus, og tror ikke at det pga det er noen fare for at norge skal bli muslimsk av den grunn.

slik jeg ser det, er den største andelen muslimer faktisk akkurat like mennesker som deg og meg, med en annen tro!

det er ikke slik at alle muslimer er selvmordsbombere eller for å islamisere hele verden, ikke i større grad en kristne ihvertfall.

at de får flere barn... vel, dreper disse barna alle de norske barna, så bør vi begynne å bekymre oss, men foreløpig så er det faktisk størst flertall av ikke-muslimske mennesker i norge og det skal endel til før dette endres.

det har alltid vært og vil alltid være noen som tror det er skummelt å tillate andre og sterkt troende mennesker å komme nær seg, i redsel for at de skal være styggeslem, disse vil alltid finne noe de kan være redd for og mene andre bør være redde for.

ja, fundamentalistene innen islam kan gjøre stor skade og ja, de skaper frykt med terrorhandlingene sine!

men jeg har faktisk tro på at vi andre, ikke-fundamentalistiskmuslimske er sterke nok til å holde på vårt også, selv om vi åpner opp og deler på godene våre med mennesker som kommer til oss for å få det bedre.

Skrevet

Jon Are

Jeg antar du mener at en majoritet av norske statsborgere må være muslimer for at noe skulle hende.

Og blir det slik at en majoritet av norske statsborgere er muslimer - ville det ikke da være unaturlig å beholde statskirken eller kristendom som statsreligion?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...