AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Hadde en venn som jeg hadde denne type kjemi med, men jeg var ikke så veldig tiltrukket. Men han var alltid interessert og mente at vi kunne gi det en sjanse. Men dette fikk meg til å tenke hvor ofte en slik overføring fra etablert vennskap til kjærester er vellykket. Jeg har gode venner jeg vet jeg ikke hadde passet sammen med. Anonymkode: 61f47...aa4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Det kan funke om man er fysisk tiltrukket. Anonymkode: 52a12...896 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Man trenger vel tiltrekningen? Du sier at du ikke var fysisk tiltrukket, og da mangler du vel biten for å kunne innlede et romantisk forhold? Jeg har en sånn person i livet mitt. Mental kjemi, humor OG tiltrekning er på plass. Men jeg vet jo ikke hvordan det hadde vært i et forhold likevel Anonymkode: 0a0e0...a68 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Tenker det er en rimelig skuddsikkert vei til et dårlig forhold uten sex. Anonymkode: b1a20...3f4 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå